וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטון או צ'לסי?

שתי קבוצות בתקופה רעה נפגשות בריבוק סטדיום. הכנו עבורכם את כל הנתונים להימור. לכם נותר רק למצוא עט

המחזור ה-24 בפרמיירליג ננעל עם קרב מסקרן בריבוק סטדיום, שם פוגשת בולטון את צ'לסי הלא יציבה. הבלוז, שלא מצליחים לייצר מומנטום, יודעים שאיבוד נקודות יחסל כמעט סופית את החלומות לתואר. אנחנו מכינים אתכם למשחק עם אזור גדוש בנקודות וסטטיסטיקות סופר חשובות שיסדרו לכם את הראש לפני ההימור. מראש אנחנו מזהירים, אל תפלו לבאנקר, זה בהחלט משחק מוקש.

משחקים מספר 76-79: בולטון - צ'לסי

* סטטיסטיקה כללית:

לצ'לסי הולך מצוין במשחקים נגד בולטון. ב-14 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות ניצחו הבלוז 11 ושלושה הסתיימו. הניצחון האחרון של בולטון על צ'לסי הושג אי שם ב-2003 משער עצמי של ג'ון טרי בדקה ה-90 (1:2). שתי הקבוצות נמצאות בתקופה לא מבריקה. צ'לסי ניצחה רק פעמיים ב-10 המשחקים האחרונים ולא ניצחה בחוץ בששת משחקיה האחרונים, בעוד חבריו של תמיר כהן הוציאו נקודה אחת מארבעת המשחקים האחרונים.

* כמות שערים:

חוסר היציבות של צ'לסי בא לידי ביטוי במיוחד בהבקעת שערים. אולי ה-0:2 הקשה על בלקבורן בשבוע שעבר יוציא את דידייה דרוגבה וניקולא אנלקה מהמשבר המתמשך. גם בולטון, שלא כבשה בארבעת מפגשיה האחרונים עם הבלוז, לא מוצאת את עצמה התקפית לאחרונה אולי בגלל פציעות של מספר שחקני מפתח. אל תמהרו לסמן 2 באנדר/אובר שערים.

* קרנות:

על פי נתונים רשמיים, במשחקי הבית של בולטון בליגה מושגות בממוצע 10.2 קרנות (14 בליגה) ואילו במשחקי החוץ של צ'לסי בליגה מושגות בממוצע 8.6 קרנות בלבד (19 בליגה).

ההימורים שלנו:

בולטון - צ'לסי X, היחס: 3.40
בולטון (1+) - צ'לסי 1, היחס: 2.10
אנדר אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.90
אנדר אובר קרנות (10-12) 1, היחס: 2.65

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully