וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "זו חטיפה שזוכרים כל החיים"

23.1.2011 / 22:31

מאמן ראשל"צ הילל את מהלך הקלאץ' של חנוכי, שניצח את אשקלון: "זה היה משהו מיוחד". בית הלחמי: "אנחנו במצב קשה"

דרמה גדולה היתה הערב (ראשון) באולם באשקלון, שם ניצחה בסופו של דבר מכבי ראשון לציון האורחת את עירוני המקומית 88:89, הודות לשני מהלכי קלאץ' גדולים של ניצן חנוכי - סל בצד אחד, וחטיפה מכרעת בהתקפה הנגדית של אשקלון, שלמעשה חתמה את הסיפור. "אני הרבה שנים בכדורסל, זאת חטיפה שזוכרים לכל החיים, זה משהו מיוחד", החמיא אפי בירנבוים לגארד המצטיין שלו, שאף סיים עם שיא עונתי של 22 נקודות.

"אפשר לחלק את המשחק שלנו לשניים", הוסיף בירנבוים. "בחצי ראשון שיחקנו לא רע התקפית, אבל זה לא מספיק - קבוצה כמו שלנו צריכה להיראות הרבה יותר טובה. בחצי השני שיפרנו את ההגנה שלנו, בסוג כזה של משחקים זה לא קל. הראנו הרבה אופי, זה ניצחון של אופי. אנחנו צריכים מהר מאוד להביא שחקנים. אנחנו צריכים לחזק את השורות ואנחנו נשתדל לעשות את זה כמה שיותר מהר".

גם אייל שולמן החמיא לחברו לקו האחורי ניצן חנוכי כשאמר: "ניצן עובד מאוד קשה על הקליעה, זה לא סוד שהוא אחד השומרים הטובים בליגה, הוא בתקופה טובה ומבין את המשחק טוב. אנחנו לא חושבים עדיין על הפלייאוף, חושבים משחק אחרי משחק, זה היה ניצחון מאוד חשוב כי התרחקנו מאוד מהתחתית. אם נמשיך לשמור ונראה את האופי, אז אפשר לחשוב למעלה".

מנגד ניסה אריאל בית הלחמי להסביר מה לא עבד הערב, בפרט במהלך האחרון שהסתיים באיבוד כדור גורלי. בית הלחמי נשאל האם לא היה עדיף לתת לג'ונתן גיבסון, הרכש החדש, שהיה מצוין הערב בבכורה, לתפקד ברגע המכריע: "בדיעבד קל לשאול שאלה כזאת. אני סומך על דזמון פארמר יותר בדקות האחרונות. הוא היה חם, ואין שום סיבה בעולם לתת את הכדור לשחקן שבא לקבוצה רק לפני שבוע".

"אנחנו במצב קשה, ולא רק בשבוע האחרון, כבר הרבה זמן", הוסיף המאמן המפסיד והמדוכדך. "אין שום קסם ואין שיקוי קסמים לסיפור הזה. אם הייתי מרגיש שהקבוצה לא משחקת ולא נלחמת, זה היה סיפור אחר מבחינתי. השחקנים עושים הכל, אנחנו צריכים להמשיך להתאמן ולקוות שיגיעו הניצחונות במשחקים הבאים. חוץ מבשבוע שעבר שהתפרקנו, כל המשחקים שלנו צמודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully