וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ויינטרוב המחבט מספר 2 בדייויס מול פולין

אלוף ישראל התבשר בשיחה רשמית מהקפטן אייל רן על חזרתו לנבחרת. ויינטרוב: "זה חלום וכבוד גדול". רן: "אמיר בכושר טוב"

אמיר ויינטרוב התבשר היום (ראשון) באופן רשמי כי הוא עתיד לשמש כמחבט מספר שתיים במפגש גביע הדייויס מול פולין. המפגש של נבחרת הדייויס מול הפולנים ייפתח ברמת השרון ב-4 במארס במסגרת הבית האירופאי אפריקני מספר אחת.

ויינטרוב, שזכה באליפות ישראל, רשם לאחרונה מספר הצלחות בזירה הבינלאומית, וזכה היום לבשורה המרגשת מבחינתו על ידי קפטן הנבחרת, אייל רן. ויינטרוב, שכבר היה בעבר חלק מסגל הנבחרת, לא הסתיר את השמחה על חזרתו לשורותיה: "זה חלום לשחק עבור הנבחרת ולהיות חלק ממשהו גדול כל כך. מעבר לכך, זה כבוד גדול לשחק לצד דודי, אנדי ויוני. הם שחקנים גדולים ואני בטוח שיקדמו אותי וייתנו לי טיפים. דודי עזר לי מאוד באליפות אוסטרליה והרגשתי שם ממש טוב בזכותו.

"אני מחכה לזה כל החיים", המשיך ויינטרוב, "מאז ומתמיד רציתי לשחק בנבחרת וזה בונוס גדול עבורי, במיוחד לאור העובדה שכבר הייתי על סף פרישה".

קפטן הנבחרת, אייל רן, סיפר: "אני ונועם בר החלטנו באופן רשמי שאמיר יהיה השחקן מספר שתיים במפגש מול פולין. אמיר עשה בחודשים האחרונים התקדמות גדולה מאוד והוא מסומן כבר שנים רבות על ידי הצוות המקצועי כדבר הבא. אמיר ללא ספק נמצא בכושר טוב והוא יהווה שחקן נבחרת לגיטימי. אנחנו סומכים עליו שהוא יתרום לנבחרת גם בתוך המגרש וגם מחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully