וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את מאיורקה 0:1

הבלאנקוס לא הרשימו מול דודו אוואט וקבוצתו, אך ניצלו הודות לשער בודד של בנזמה (60). ניצחון לאספניול, הפסד לאתלטיקו

המחזור ה-20 בספרד נמשך הערב (ראשון), כאשר במוקד הצליחה ריאל מדריד לצמק את הפער מברצלונה בחזרה לארבע נקודות, כאשר גברה בקושי על מאיורקה ודודו אוואט 0:1. הבלאנקוס לא הציגו את משחקם הטוב ביותר, אך שער בודד של קרים בנזמה עשה עבורם את העבודה, וזה מה שחשוב.

עוד לפני כן השיגה אספניול ניצחון חוץ חשוב 1:3 במגרשה של חטאפה וצימקה פערים מהמקום הרביעי. ספורטינג חיחון (0:1 על אתלטיקו מדריד), אלמריה (2:3 על אוסאסונה), וסראגוסה (0:1 על דפורטיבו לה קורוניה) אספו נקודות בתחתית.

ריאל מדריד - מאיורקה 0:1

את משחק הקודם עם מאיורקה, ז'וזה מוריניו בוודאי עדיין לא שכח. זה היה בחודש אוגוסט, בבכורה של 'המיוחד' בליגה הספרדית, וכנגד כל הציפיות אכזבו הבלאנקוס וסיימו ב-0:0 בלבד. הערב, למשך לא מעט דקות, היה נדמה כאילו מוריניו וקבוצתו בדרך לשמוט נקודות נוספות מול מאיורקה הנפלאה, אלא שבסופו של דבר שער בודד של קרים בנזמה בדקה ה-60 עשה את ההבדל. ריאל מצמקת חזרה את הפער מברצלונה לארבע נקודות, וז'וזה עצמו בוודאי יכול לנשום לרווחה. לא ברור מה 0:0 נוסף היה עושה למעמדו, המעורער גם ככה.

ריאל חסרה הערב את סמי חדירה, בידיעה שכל תוצאה זולת ניצחון תסמן על משבר בהתהוות, שכן במשחק הליגה הקודם סיימו הבלאנקוס ב-1:1 מביך משהו עם אלמריה. הלבנים פתחו בלחץ על שערו של דודו אוואט אלא שההזדמנות הראשונה במשחק היתה שייכת דווקא לאורחים, כאשר אנסואה הפציץ כדור אדיר שכבר הכניע את איקר קסיאס, אך נהדף על ידי הקורה.

הלבנים שלטו בדקות הבאות אך מיעטו להגיע להזדמנויות, ובמחצית ביצע מוריניו שני חילופים: צ'אבי אלונסו ומסוט אוזיל בפנים, קאקה ופרננדו גאגו בחוץ. בדקה ה-47 שוב התקרבה מאיורקה להשיג את שער היתרון, הפעם מרגליו של פייר וובו, אך קסיאס שוב הציל. ואז הגיעה הדקה ה-60, הדקה שהרימה את כל יושבי הברנבאו על הרגליים. אסטבן גרנרו העביר כדור לקרים בנזמה, שהשתחרר מהגנת מאיורקה ובעט כדור שטוח אל עבר הפינה. דודו אוואט הצליח לגעת, אך לא יותר, וריאל עלתה ל-0:1. משם מאיורקה המצוינת כבר לא הצליחה לחזור, והשוער הישראלי עצמו הסתפק בהצלה יפה מרגליו של בנזמה בדקה ה-87. אפילו שיתוף פעולה נפלא בין וובו ואנסואה, שניות ספורות לסיום, הסתיים בהצלה גדולה של קסיאס, שהעניקה לריאל שלוש נקודות יקרות מפז.

חטאפה - אספניול 3:1

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו השיגה ניצחון שלישי ברציפות ושוב הוכיחה כי היא יודעת לשחק טוב לא רק באצטדיונה הביתי. חטאפה אמנם הוליכה בהפסקה משער של מיקו הוונצואלני בדקה ה-14, אבל אספניול ענתה בבליץ של 11 דקות במחצית השנייה. לואיס גרסיה השווה (53) ובישל לחוסה קאייחון (60) וסרחיו גרסיה נעץ את השלישי (64).

ויאריאל - ריאל סוסיאדד 1:2

הצוללת הצהובה רשמה ניצחון חשוב מאוד, כאשר שבה מפיגור על מנת לרשום שלוש נקודות שהעלו אותה עד המקום השלישי. מיקל ארנבורו עוד העלה את סוסיאדד ליתרון בדקה ה-30, אלא שצמד של ג'וזפה רוסי הפנטסטי (41, 47) השלים מהפך, והוליך את קבוצתו לחגיגה נוספת.

ספורטינג חיחון - אתלטיקו מדריד 0:1

המארחת נקמה בקולצ'ונרוס על התבוסה 4:0 ממחזור הפתיחה של העונה, והרחיקה אותם מהמקומות המובילים לליגת האלופות. מיגל דה לאס קואבס, שחקן אתלטיקו מדריד לשעבר, העניש את האקסית כשבישל בדקה ה-51 את שער הניצחון לדויד בראל.

משחקים נוספים:

אלמריה - אוסאסונה 2:3
לאלמריה: קרלוס גרסיה (8), לאונרדו אוז'ואה (11 ו-55). לאוסאסונה: קרלוס ארנדה (24), דיאן לקיץ' (90)

סראגוסה - דפורטיבו לה קורוניה 0:1
לסראגוסה: סעיד בוטהאר (38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully