וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונזאלס הביע נכונות להישאר בבית"ר ירושלים

23.1.2011 / 20:38

הבלם שהיה על סף עזיבה בתקופת מלמיליאן מקבל גיבוי מרוני לוי: "הוא ספורטאי למופת, זה יבוא לידי ביטוי כשנהיה מאורגנים"

החלפתו של אורי מלמיליאן ברוני לוי הכניסה רוח חדשה בבית"ר ירושלים, והערב (ראשון) ניתן לקבל הוכחה נוספת על שינוי מסוים בקבוצה, כאשר התברר כי הבלם כריסטיאן גונזאלס, שבתקופת מלמיליאן היה על סף עזיבת המועדון, הביע נכונות להישאר בבית וגן. כזכור, גונזאלס היה מעוניין לעזוב בינואר מכיוון שהיה מתוסכל בתקופת מלמיליאן, אך לאור בקשת רוני לוי והמועדון הוא נוטה להישאר בקבוצה עד תום העונה. במהלך השבוע צפוי לחזור לארץ נציגו לירן עטיה ולנסות לסכם עם איציק קורנפיין על הישארותו, בכפוף כמובן לרצונו של המאמן.

מוקדם יותר הערב התראיין רוני לוי לרדיו ירושלים ובין היתר דיבר גם על הבלם האורגוואי: "הוא היה מחויב ונאמן. הוא בחור רציני וספורטאי למופת ואני חושב שהוא יבוא לידי ביטוי כשהקבוצה תהיה יותר מאורגנת". גם סמואל יבואה קיבל מחמאות מהמאמן: "הגישה שלו טובה מאוד. הוא משקיע ואם הוא היה מבקיע מהמצבים שהוא הגיע אליהם אז הכל היה משתנה. מעבר לכך, הוא שמר לא מעט על הכדור ועשה פעולות יפות אך ברור שאני מצפה ממנו להרבה יותר ואנחנו עובדים על זה".

לאחר מכן עבר לוי לדבר על משחק הבכורה שלו, במהלכו הוליך את קבוצתו לניצחון 1:2 על הפועל באר שבע, לאחר פיגור 1:0. "באר שבע באו עם המון התלהבות וקהל שדחף אותם", אמר המאמן, "לשמחתי הדברים התחברו וניצחנו, למרות שהיינו בפיגור. כשהיינו בפיגור אמרתי לשחקנים שאפשר להיות מיואשים ולקבל בראש או להיות חזקים ולהתרומם מהמצב הזה, ואם רוצים לנצח, אז צריך להתמיד בדרך שלנו. השחקנים עלו למחצית השניה עם אותה נחישות ומוטיבציה וניצחו את המשחק".

באשר למשחק המסקרן מול מכבי חיפה בשבוע הבא הוסיף לוי: "צריך לעשות את המעבר המהיר ולהתכונן אולי למשחק הכי קשה שיכול להיות. מכבי חיפה היא קבוצה מנצחת עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד, בלי קשר לאטרקטיביות". ומה לגבי רכש? כרגע לוי לא ממש מאמין כי זה אפשרי: "קשה מאוד למצוא משהו בתקופה הזאת ואני לא אתפשר. לא נביא סתם".

עדכון ראשון: 18:58

דוידוביץ': "בית"ר בטדי זה תמיד קשה"

גם ניר דוידוביץ' התראיין לרדיו ירושלים ודיבר על המשחק הקרוב בין הקבוצות. "בשבילנו כל משחק הוא מאוד קשה כי אנחנו לא משחקים כמו שמכבי חיפה יכולה וצריכה להיות. בית"ר בטדי זה תמיד קשה. יש לה סגל שחקנים מאוד טוב וראוי וכמובן שרוני מאמן מצוין שיודע להעמיד קבוצה במגרש ולהעביר לשחקנים את הידע והפילוסופיה שלו. ברור שזה לא הולך להיות קל. זה משחק חשוב מאוד עבורנו להמשך הדרך כי אנחנו רוצים לא לאבד גובה במאבק מול הפועל ומכבי תל אביב".

השוער הוותיק אף החמיא לבלם החדש שלו, אנדריי פיליאבסקי, כשאמר: "לא תמיד קל להסתדר כשמביאים שחקנים זרים. יש לו טכניקה מאוד גבוהה, הוא קר רוח ולא מפחד להניע כדור. מה שמקשה זה התקשורת איתו כי הוא לא מבין אנגלית, אך אני מקווה שלאורך זמן זה ישתפר. בסך הכל חיפה החתימה שחקן עם פוטנציאל יוצא מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully