וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר: "הייתה התפרקות, קיבלנו קצת נחת"

שחקנים תיארו את ההרגשה אחרי ב"ש. קורנפיין חגג בחדר ההלבשה, שחקן: "טוב לראות אותו ככה, אחרי כל מה שהוא עבר"

בבית"ר ירושלים חיכו זמן ארוך לניצחון מהסוג שהושג אתמול (שבת) בבאר שבע ולאווירה שהוא יצר במועדון. השבוע החולף, הראשון של רוני לוי כמאמן הקבוצה, לווה בתחושות שניתן לחזור מבירת הנגב עם מלוא הנקודות והמשחק שהתפתח להיות קשה, ביחד עם המתח שליווה את ההתמודדות, הפכו את הניצחון למתוק יותר ולהתפרצות רגשות גדולה בסיומו.

שחקנים בקבוצה סיפרו בעיקר על חגיגות של היו"ר איציק קורנפיין עם עוזר המאמן דוד אמסלם, ואחד מהם תיאר את ההתרחשויות כ"התפרקות אמיתית. עוברים כאן כל כך הרבה בלגן ומתח וסוף סוף קיבלנו קצת נחת. איציק חיבק את כולם, עבר אחד אחד, הודה לשחקנים. זה עשה לכולם טוב על הלב לראות אותו ככה, אחרי כל מה שהוא עובר השנה עם האוהדים. כשרואים מה זה עושה לאיציק, לאוהדים ולכל השחקנים, אי אפשר שלא לרצות לשמור על זה. צריך לירוק דם כדי לשמור על האווירה הזאת".

מעבר לכך, במועדון אהבו מאוד את העובדה ששחקנים ידעו לקחת אחריות ואמרו: "מי שראה בדקות האחרונות את עמית בן שושן לוקח כדור אחרי כדור לאגף שמאל, שומר עליו ונותן את כל הכוחות שנשארו לו בגוף, הבין מה זו אחריות. עד לפני חודש שחקנים היו עומדים בחצי שלנו ומעיפים כדורים במצבים כאלה, ובגלל זה הגענו למצב הזה. פתאום במשחק אחד עידן טל חוזר להוביל, עמית לוקח אחריות ומישאלוב וקובי מויאל מתאבדים על כל כדור באמצע. אם זה יישמר, יחד עם הכישרון של בית"ר, בית"ר שייכת לחלק העליון של הליגה".

אמסלם: "הכי חשוב להראות אופי"

מי שהוריד מהר מאוד את השחקנים לקרקע עוד לפני היציאה מחדר ההלבשה היה עוזר המאמן דוד אמסלם, שסיים את המשחק תשוש וצרוד. "זאת הגדולה" אמר אמסלם למספר שחקנים, "היינו עייפים, אבל ידענו לתת את האקסטרה ולהראות אופי. זה הדבר הכי חשוב שצריך לקחת מכאן למשחקים הבאים ולשמור על זה. השאר כבר יבוא לבד".

המאמן רוני לוי, לחץ בסיום את ידו של כריסטיאן גונזאלס והודה לו על משחקו. בימים הקרובים ייערכו שיחות על הבלם בניסיון לשכנעו להישאר בקבוצה. במידה וגונזאלס יתעקש לעזוב, ינחת המונטנגרי מיושקו בויוביץ' בהמשך השבוע במטרה לחתום בקבוצה. ללא קשר, בקבוצה עדיין מנסים למצוא קשר אחורי-עושה משחק, אך במועדון לא פוסלים את האפשרות שהחיזוק יגיע גם בעמדה אחרת, ואמרו: "קשה מאוד למצוא שחקנים טובים בתפקיד הספציפי שמחפשים, אבל לפעמים יכול ליפול שחקן משמעותי בתפקיד אחר שיכול לשדרג ושווה להביא אותו ולעשות את השינוי בתוך הקבוצה".

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא, בבית"ר מצפים ל-15,000 צופים שיגיעו לטדי. כבר אתמול נשמעו השחקנים מדברים על כך שבשבוע הבא זה גם משחק עבור המאמן. "כולם יודעים כמה חשוב לרוני לוי לנצח את מכבי חיפה, זה לא עוד משחק בשבילו. מעבר לכך שאנחנו צריכים את זה בשבילנו, יש משחקים שצריכים לשחק גם בשביל מאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully