וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קלרק הדיח את ליון מהגביע

מגן הקבוצה לשעבר כבש בהארכה והעניק לניס 0:1 מפתיע וכרטיס לשמינית הגמר. גם ליל, ראן ופריס סן ז'רמן עלו שלב

12 קבוצות מהליגה הבכירה בצרפת כבר הודחו מהגביע הצרפתי עוד לפני שמינית הגמר, כששתי האחרונות היו בורדו וברסט שהודחו אתמול (שבת). הערב הצטרפה אליהם הקבוצה ה-13, ליון, שהפסידה בהארכה לניס במשחק היחיד בשלב זה שהפגיש שתי קבוצות מהליג 1. אחרי 90 דקות נטולות שערים הצליחה ניס להשיג הכרעה בהארכה, כשאת שער הניצחון בדקה ה-98 הבקיע דווקא המגן פרנסואה קלרק, שעזב את ליון בקיץ.

מוליכת הטבלה ליל אירחה את ווסקהל מהליגה החובבנית, שבסיבוב הקודם הדיחה את אוקזר, ועברה אותה עם 0:1 לא פשוט בכלל. טוליו דה מלו הכריע את המשחק עם שער בדקה ה-40, במשחק שעמד בסימן מפגש בין האחים דבושי - מתיו מליל וגרגורי מווסקהל.

פריס סן ז'רמן עבדה לא פחות קשה מול קבוצה מהליגה החמישית, כשניצחה בסופו של דבר 2:3 את אז'ן. מתיו בודמר (12), פגי לוינדולה (46) וגיום הוארו (49) הבקיעו לזכות מחזיקת הגביע.

ראן פתחה את יום המשחקים עם ניצחון חוץ 0:2 על וול. 3,000 אוהדים מקומיים הגיעו למגרש הקטן בפרבר של ליון, וראו את הקבוצה החובבנית שלהם מחזיקה מעמד במשך מחצית שלמה מול המדורגת שלישית בליגה הראשונה. אלכסנדר טטיי (שער רביעי בשלושה משחקים ב-2011) העיר את אנשי וול מהחלום עם שער בדקה ה-50, ויאסין ברהימי המצוין נעץ את השני של ראן בדקה ה-73.

גם מץ מהליגה השנייה העפילה לשלב הבא אחרי 0:1 במגרשה של סדאן. יני נ'גבאקוטו חגג יום הולדת 19 בסטייל, כשכבש את שער הבכורה שלו בבוגרים והכריע את המשחק בדקה ה-43.

הגרלת שמינית הגמר:

שאמברי (ליגה חמישית) - סושו
מרטיג (ליגה רביעית) - פריס סן ז'רמן
ליל - נאנט (ליגה שניייה)
אנז'ה (ליגה שנייה) - שטרסבורג (ליגה שלישית)
נאנסי - לה מאן (ליגה שנייה)
ראן - ריימס (ליגה שנייה)
לוריין - מץ (ליגה שנייה)
דרנסי (ליגה רביעית) - ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully