וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון דחוק לרומא, רגע לפני מכבי

ארבעה ימים לפני מכבי ת"א ניצחו הרומאים 80:84 את ברינדיסי. ברצלונה מחצה את גראן קנריה, אולימפיאקוס את אריס

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית נערך הערב (ראשון), כאשר אוהדי מכבי תל אביב בוודאי תהו מה תעשה היריבה הבאה שלהם ביורוליג, רומא. ובכן, הרומאים, שמאכזבים מאוד העונה במסגרת הליגה, ניצחו 80:84 את ברינדיסי אחרי קרב גדול. צ'ארלס סמית' הבלתי נגמר הוביל את המנצחת עם 23 נקודות (5 שלשות), כאשר לואיג'י דאטומה הוסיף 15 ונמניה גורדיץ' 13.

ואם ביריבות מכבי תל אביב באירופה עסקינן, אז בואו נעבור מהקבוצה שתגיע ביום חמישי הקרוב ליד אליהו, לזו שניצחה את הצהובים ביום חמישי שעבר. ברצלונה המתאוששת המשיכה את המומנטום מהיורוליג כאשר הכתה ללא רחם בגראן קנריה, בדרך ל-54:75 מרשים שעזר לה להשתוות לריאל מדריד בפסגת הטבלה עם מאזן 3:15. חואן קרלוס נבארו המשיך ללהוט עם 23 נקודות, ארזם לורבק הוסיף 13.

יוון: עוד תבוסה לדרוקר ואריס

המחזור ה-14 ביוון ננעל הערב (ראשון), כאשר אולימפיאקוס התאוששה מההפסד לפנרבחצ'ה/אולקר ביורוליג עם 70:97 מוחץ על אריס סלוניקי ושרון דרוקר. המוליכה עלתה ליתרון דו-ספרתי ברבע השני, וריצת 2:19 שלה ברבע השלישי סגרה עניין, והשאירה את האדומים מפיראוס בלתי מנוצחים העונה. יותם הלפרין קלע 2 נקודות, יואניס בורוסיס הוביל עם 16 ו-14 ריבאונדים.

ואם בכדורסל יווני עסקינן, אירקליס מהמקום ה-13 ביצעה הערב החתמה נאה עד מאוד, כאשר הצליחה לשים את ידיה על סמוש פארקר, שזכור בעיקר מהעונות הטובות שלו במדי הלייקרס בין השנים 2005 ו-2007. זו תהיה הקדנציה השניה של הרכז האתלטי ביוון, לאחר שבילה באריס סלוניקי בעונת 2003/04.

עדכון ראשון: 18:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully