וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן חזרה למקום השני

קאדלץ וקסטרו (צמד) סידרו לקבוצה של היינקס 1:3 על בורוסיה מנשנגלאדבך. באנגליה: 0:2 חשוב לבלקבורן על ווסט ברומיץ'

איבוד הנקודות של מיינץ והאנובר בשבת עשה שירות מצוין ללברקוזן, שהתאוששה הערב (ראשון) מההפסד לדורטמונד וחזרה למקום השני בזכות ניצחון 1:3 בחוץ על בורוסיה מנשנגלאדבך. בכך נקמו שחקניו של יופ היינקס במדורגת אחרונה בטבלה, שהביסה אותם 3:6 בסיבוב הראשון בביי ארינה.

מיכאל קאדלץ הצ'כי פתח את מסכת השערים עם כדור חופשי נפלא בדקה ה-37, וגונזאלו קסטרו הכפיל את התוצאה בדקת הסיום של המחצית עם נגיחה מדויקת אחרי הגבהה של ארתורו וידאל. מרטין שטרנצל האוסטרי הצליח לצמק עבור גלאדבך בדקה ה-65 עם בעיטה נפלאה מהאוויר שהייתה גם שער הבכורה שלו במשחק השני מאז המעבר מספרטק מוסקבה, אבל בדקה ה-73 שוב וידאל סידר שער לקסטרו, שסגר את הסיפור בהקפצה אלגנטית והשלים צמד אחרי 10 חודשים בהם לא כבש. לברקוזן עם 36 נקודות במקום השני, כשבמחזור הבא היא מארחת את האנובר השלישית.

במשחק נוסף, סט. פאולי נותרה מתחת לקו האדום כשהחמיצה ניצחון חוץ ונפרדה ב-2:2 דרמטי מהופנהיים. מרווין קומפר דחק מקרוב בדקה ה-29 לזכות הופנהיים, אבל ג'ראלד אסמואה הוביל מהפך כשבישל למקס קרוזה בדקה ה-51 וכבש בעצמו חצי שעה לאחר מכן. סט. פאולי כבר רצתה לחגוג ניצחון, אלא שבדקה ה-90 דייויד אלאבה המושאל מבאיירן מינכן הבקיע בבעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בשחקן יריב וקבע שוויון.

* באנגליה ניצחה בלקבורן 0:2 את ווסט ברומיץ' זינקה מהמקום ה-12 למקום השביעי, והתרחקה מרחק תשע נקודות מהקו האדום. הקבוצה של סטיב קין נעזרה בשער עצמי של גבריאל תמאש (41), ושער של דייויד הויילט (47). ווסט ברומיץ' נותרת מסובכת בתחתית, עם שלוש נקודות מעל הקו האדום, כאשר במחזור הבא ממתין לה משחק תחתית קריטי מול וויגאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully