וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה שבה למקום השלישי

הקבוצה של אייל לחמן התאוששה מהתקופה הרעה עם 0:2 בבת ים. 1:1 דרמטי לנס ציונה אצל הכח. ראשל"צ - מכבי ב"ש 0:0

המחזור ה-19 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם משחקים של קבוצות שמקוות למצוא עצמן בפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה. הפועל רעננה שבה למקום השלישי עם ניצחון חוץ 0:2 בבת ים, בעוד נס ציונה הצילה נקודה בווינטר מול הכח עמידר רמת גן עם 1:1 דרמטי. בשעה זו מארחת הפועל ראשון לציון את מכבי באר שבע.

עירוני בת ים - הפועל רעננה 2:0

אחרי שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, הפועל רעננה חזרה לעצמה וגם שבה למקום השלישי. אייל לחמן אמנם איבד את החלוץ אבי כנפו, אבל את התפוקה ההתקפית הוא קיבל ממקור לא צפוי - הבלם אלון זיו, שכבש צמד. בדקה ה-18 כבש השחקן הוותיק את השער הראשון מהנקודה הלבנה וכעבור חמש דקות חתם עם שער שקבע את תוצאת המשחק. בת ים, שלא ניצחה מאז תחילת נובמבר, ממשיכה לשקוע באזור שמוביל לפלייאוף התחתון.

הכח עמידר רמת גן - סקציה נס ציונה 1:1

בשבוע שעבר הביסה הסקציה 0:4 את עירוני ג'ת ובמועדון קיוו לצאת לדרך חדשה, אבל הקבוצה שבה לגלות חוסר יציבות. למרות צירופם של שחקני הרכש וויליאם אווסו (מושאל מהפועל תל אביב) ועוסמן בשירו (הגיע מהפועל אשקלון), הסקציה לא הצליחה להכניע את יריבתה מהתחתית. בדקה ה-90 העלה יוגב בן סימון את הסגולים ליתרון במה שנראה היה ניצחון ראשון אחרי 12 משחקים, אבל שתי דקות בתוך תוספת הזמן כבש עומר רפס שער עצמי אומלל שהשאיר את הכח במקום ה-14, ממנו הולכים למבחנים.

הפועל ראשון לציון - מכבי באר שבע 0:0

ניסן יחזקאל רצה לראות את הקבוצה שלו מתבססת בחלק העליון, אבל אחרי שני ניצחונות הגיעה העצירה דווקא במשחק הבית נגד קבוצות התחתית, מה שבטח לא ירגיע את האוהדים שדורשים את ראשו של המאמן. ראשון לציון אמנם עלתה למקום הרביעי, אבל היא רחוקה 11 נקודות מהפועל כפר סבא השנייה. עבור הקבוצה הדרומית מדובר בתיקו עשירי העונה והיא במקום ה-11, המוביל לפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully