וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן שוב מוליכה בארבע נקודות

שער עצמי של פלגרינו ואחד של זלאטן סידרו למילאן 0:2 על צ'זנה. לאונרדו ואינטר הפסידו 3:1 לאודינזה, נאפולי שנייה

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ומאזן של 100 אחוזי הצלחה תחת המאמן החדש לאונרדו, אינטר ספגה היום (ראשון) את הפסד הליגה הראשון שלה תחת המאמן הברזילאי, 3:1 לאודינזה בחוץ, בהתמודדות שפתחה את משחקי יום ראשון בסרייה A. אינטר לא הייתה קבוצת הצמרת היחידה שפישלה, כשאחריה לאציו הפסידה 3:1 לבולוניה ויובנטוס נפרדה ב-0:0 מאכזב מסמפדוריה. מי שניצלה זאת כדי לשוב אל המקום השני היא נאפולי, שניצחה בדרבי הדרומי 0:2 את בארי. המוליכה מילאן נעלה את המחזור והחזירה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות אחרי 0:2 ביתי על צ'זנה.

מילאן - צ'זנה 0:2

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות שאיפשרו לרודפות אחריה לצמק את הפער, מילאן שבה למסלול הניצחונות עם ניצחון לא פשוט על צ'זנה, שהפתיעה אותה בסיבוב הראשון. הגיבור הטרגי של המשחק היה מקסימיליאנו פלגרינו, בלמה הארגנטינאי של האורחת, שבשבוע שעבר גרם להפסד מול רומא עם שער עצמי דרמטי דקה לסיום, והכה שנית בסן סירו עם שער עצמי בדקה האחרונה של המחצית הראשונה, כשניסה לחלץ כדור מזלאטן איברהימוביץ' ובעט לשערו הוא. אנטוניו קסאנו פתח לראשונה בליגה בהרכבה של מילאן, שסובלת מפציעות רבות ובדקה ה-23 איבדה גם את אלסנדרו נסטה. המארחת הגיעה למצבים רבים בסיום ובתוספת הזמן זלאטן כבש שער נפלא מבישול של רוביניו.

אודינזה - אינטר 1:3

דיאן סטנקוביץ' דווקא העלה את הנראזורי ליתרון בדקה ה-17, אבל כריסטיאן זפאטה הקולומביאני השווה בדקה ה-21 בבעיטה חזקה ברגל שמאל, לרשת העליונה של לוקה קסטלאצי שנגע, אבל לא מנע ספיגה. מכאן זה היה המשחק של אודינזה. ארבע דקות בלבד עברו וזה כבר 1:2 משער יפה של אנטוניו די נטאלה בבעיטה חופשית ובדקה ה-69 כבש מאוריציו דומיצי כדי לבסס את היתרון של הקבוצה מצפון-מזרח איטליה. בסיומו של יום אודינזה השיגה ניצחון ראשון על אינטר אחרי 15 משחקים עקרים בכל המסגרות. הקבוצה של לאונרדו נעצרה ופיספסה הזדמנות להתקרב לפחות זמנית כדי שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון.

בארי - נאפולי 2:0

הפרטנופי חזרו למקום השני עם ניצחון חוץ על נועלת הטבלה שבסיבוב הקודם כפתה עליהם 2:2. אדינסון קבאני המצוין בישל בדקה ה-38 לאזקיאל לאבצי הארגנטינאי, ששבר בצורת ארוכה של יותר מחודשיים, וקיבל ממנו בישול בחזרה בדקה ה-87. בארי, שאיבדה בכרטיס אדום את אלסנדרו פאריסי בדקה ה-68, לא ניצחה את נאפולי ב-14 מפגשים מאז 1998, וגם היום לא הצליחה לייצר שלוש נקודות בדרבי הדרומי כשהפער מחוף מבטחים ממשיך לצמוח. נאפולי בדרך הנכונה להעפלה לליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בולוניה - לאציו 1:3

בשבוע שעבר לאציו חילצה בקושי ניצחון מול סמפדוריה, הפעם המזל כבר לא שיחק לה. הקבוצה של אדי רג'ה קיוותה לחלוף מחדש על פני היריבה העירונית רומא וכבר הוליכה משער מוקדם של סרג'יו פלוקארי בדקה החמישית אחרי דאבל פס עם הרנאנס, אבל איבדה את היתרון עוד במחצית הראשונה. האורוגוואי גסטון רמירז כבש את הראשון שלו בליגה והשווה בדקה ה-36, כששלוש דקות לאחר מכן מי אם לא מרקו די ואיו הוותיק היתל בהגנת האורחים כדי להכניע את פרננדו מוסלרה ולהשלים מהפך. לאציו איבדה מיד אחר כך את מאורו זראטה בגלל פציעה, וגם מחליפו ג'וזפה סקולי לא הצליח להושיע בהופעת הבכורה שלו. אחרי הרחקתו של אנדרה דיאס משורות לאציו, די ואיו השלים צמד בדקת הסיום וביסס את הניצחון.

סמפדוריה - יובנטוס 0:0

לואיג'י דל נרי חזר למראסי עם יובנטוס, ובניגוד ל-3:3 הדרמטי מהסיבוב הראשון הפעם נפרד מהאקסית סמפדוריה בתיקו מאופס ומאוד מאכזב. אמאורי וסימונה פפה פתחו בהתקפת הביאנקונרי, אבל בקושי סיכנו את השער של ג'אנלוקה קורצ'י. במחצית השנייה הגיעו המארחים למצב מצוין אותו החטיא ג'אמפאולו פאציני. מן העבר השני, כניסתו של אלסנדרו דל פיירו הביאה לשיפור מסוים ביכולת ולכמה מצבים מצוינים בדקות הסיום, אבל לא שינתה את התוצאה. יובנטוס נשארת במקום השישי עם 35 נקודות ועוד הופעה לא משכנעת.

משחקים נוספים:

פיורנטינה - לצ'ה 1:1
לפיורנטינה: אלברטו ג'ילארדינו (56). ללצ'ה: דויד די מיקלה (29)

קייבו - גנואה 0:0

(עדכון ראשון: 15:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully