וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון וול: "חשבתי שהזריקה תשבור את הלוח"

גארד הוויזארדס לא האמין שהכדור שלו ינצח את הסלטיקס. דוראנט על שלשת הניצחון שלו: "ההרגשה הכי טובה שהייתה לי"

מיאמי התאוששה מרצף ארבעת ההפסדים שלה בליגה, עם ניצחון 103:120 על הראפטורס. כריס בוש ודווין וויד נעדרו מהמשחק, ומי שנטלו את המושכות היו לברון ג'יימס עם 38 נקודות ומייק מילר שירה 32 (22 ברבע השני). "הרגשתי שהולך לי", הצטנע מילר. "היה כיף. לא משנה אם אתה קולע או מחמיץ, מה שחשוב זה הביטחון. החברים מצאו אותי ברבע השני, וקלעתי אותן".

* וושינגטון הביכה את בוסטון עם ניצחון דרמטי 83:85, לאחר שג'ון וול ירה שלשה גדולה מדאון-טאון שגמרה את המשחק. "לא צפיתי את זה. ידעתי שהכדור שלי יפגע בלוח, אבל חשבתי שהיא תצא החוצה, שאולי היא תשבור את הלוח..."

* קווין דוראנט שלח שלשה על הבאזר שהכריעה את הניקס בניצחון הת'אנדר 98:101. "זו אחת מההרגשות הטובות ביותר שהיו לי עד כה בליגה", אמר דוראנטולה לאחר הסל המכריע.

* דירק נוביצקי גם שלח הלילה סל ניצחון מול ניו ג'רזי ב-86:87 של המאבס על הנטס. "עד שזה לא נכנס, לא האמנתי שזה יקרה", תיאר שחקן דאלאס ג'ייסון קיד את ההרגשה שאפפה אותו כאשר הזריקהשל הגרמני התגלגלה על הטבעת.

* ניו אורלינס הורנטס הביסה את הספרס 72:96, אבל המאמן מונטי וויליאמס לא היה מופתע: "הגענו מוכנים ודרוכים למשחק, כך שהמספרים שהשגנו לא הפתיעו אותי", אמר. "אבל אי אפשר להיות עדיין מרוצים, יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות. יש במה להשתפר. כמו כן, את הת'אנדר לא ניצחנו עדיין - לא בטרום עונה ולא בליגה".

* שיקגו קצרה ניצחון על הקבוצה הכי חלשה בליגה, קליבלנד, 79:92, אבל לואל דנג סירב להתרגש: "אני לא עושה מהניצחון ביג דיל. זה ה-NBA. למדנו לשים דברים מאחורינו ולהיות חיוביים. עם זאת, היו רגעים במשחק שהקאבס שיחקו חזק יותר מאיתנו".

* ואי אפשר לסיים ללא השחקן הלוהט של הליגה כעת - הלא הוא בלייק גריפין, שגרף את חבריו לעוד ניצחון, שביעי בתשעת משחקיה האחרונים של הקבוצה, כשקלע 30, הוריד 18 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים. "כשעושים עליי דאבל-טים, אנחנו יודעים למצוא את השחקן החופשי, זו הדרך לפרק קבוצות ולגרום להן להרגיש אומללות. אני לא כל כך עשית את זה, אבל זה הדבר הבא שאני צריך ללמוד ולעשות כדי להיות שחקן טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully