וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "מקרייב יכול ללכת, בינתיים אין אף הצעה לגביו"

23.1.2011 / 12:53

באשדוד לא ימנעו מהחלוץ, כמו גם מסטויקיץ' וסארקי, לעזוב. שריקי מועמד לכמה קבוצות. אוחיון: "אסור לחזור על אותן טעויות"

באשדוד קיבלו באכזבה רבה את התבוסה 4:1 אמש (שבת) למכבי תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. לאחר מחצית ראשונה מאוזנת למדי, התמוטטה הקבוצה של ג'ון גרגורי שבמחצית השנייה ספגה שלושה שערים נוספים שהכריעו את המשחק.

במועדון מתכננים בקרוב לערוך מספר שינויים בסגל הקבוצה. שלושת הזרים - השוער דראגן סטויקיץ', הקשר עמנואל סארקי וכמובן החלוץ דמיטאר מקרייב, מוזכרים כמועמדים לעזוב, ונראה כי עד סיום העונה יתבסס גרגורי בעיקר על שחקני הבית והצעירים שיש לו בסגל. נכון לעכשיו, לא התקבלו פניות רשמיות לגבי אחד מהשלושה, אולם לפחות על פי שיחות שערכו כל השלושה עם ראשי המועדון, הם טוענים כי בידם הצעות מקבוצות אחרות.

בשלב זה לא פוסלים בקבוצה מעיר הנמל לשחרר את שלושתם עוד בחלון ההעברות הנוכחי. סטויקיץ' מתייבש מזה שלושה חודשים על הספסל, מאז שהשוער יוסי שקל תפס את אפודת השוער הראשון. עמנואל סארקי לא תורם הרבה בחלק ההתקפי, לפחות כפי שציפו ממנו, וגם מקרייב מאכזב מאוד מבחינת היכולת מזה תקופה ארוכה. החלוץ הבולגרי טוען כי קבוצת קבאלה היוונית מעוניינת בשירותיו אולם עד כה לא נתקבלה באשדוד פנייה רשמית לגביו. במידה שתגיע הצעה שתעמוד בקנה אחד עם הדרישות הכספיות של הבעלים של המועדון ג'קי בן זקן, הרי שבקבוצה לא יעמדו בדרכו.

גם אתמול התייחס המאמן גרגורי ליכולתו החלשה של החלוץ הבולגרי, ואמר: "אם מקרייב לא רוצה להישאר באשדוד, אז הדרך היחידה שלו לעזוב תהיה לשחק טוב ובכך לגרום שמישהו יבוא וייקח אותו למועדון אחר. זו הקריירה שלו, הוא עושה איתה מה שהוא רוצה ואני מנסה לעזור לו בכך שאני בוחר בו לפתוח בהרכב ונותן לו לשחק. אני חושב שהוא יעדיף לעזוב ואני לגמרי אקבל זאת אם הוא אכן יעזוב, אבל מישהו צריך לבוא ולקחת אותו וזו הבעיה המרכזית כרגע".

אוחיון חושב שהתוצאה הייתה צריכה להיות אחרת

שחקן נוסף שמועמד לעזוב בקרוב את הקבוצה הוא החלוץ עידן שריקי, שמחזיק במספר הצעות של קבוצות מליגת העל. בימים האחרונים ובעקבות פציעתו של החלוץ איתי שכטר, פנתה הפועל תל אביב לראשי אשדוד וביקשה להעביר אליה את שריקי, שבקיץ האחרון היה כבר על סף חתימה אצל האדומים.

"ב-40 דקות הראשונות שיחקנו טוב ושמרנו", אמר הקפטן משה אוחיון בהתייחס להפסד. "אני חושב שלמכבי היתה הזדמנות אחת בלבד עד אז, והגול שלהם הגיע משום מקום וחבל מאוד. באמת ששיחקנו טוב עד השער שספגנו. גם ב-0:2 חזרנו למשחק עם שער מצמק אבל כנראה שיצאנו מהר מדי קדימה ונגד מכבי תל אביב, כשאתה עושה טעויות, אתה משלם עליהן".

הקפטן נשאל בנוגע לדבריו של המאמן גרגורי, שאמר שהטעויות שעשתה אשדוד היו כמו של ילדים ושזה שכר הלימוד שמשלמת הקבוצה: "זה נכון. אנחנו משלמים על זה שאנחנו קבוצה צעירה, אבל מתישהו צריך להפסיק להגיד את זה, כי אנחנו כבר אחרי יותר מסיבוב. אמנם ייקח עוד קצת זמן לשחקנים שצריכים עדיין ללמוד, אבל הם צוברים ניסיון וטעויות כאלה אסור שייקרו, במיוחד לא נגד מכבי תל אביב. חבל, כי אני לא חושב שזו התוצאה שהייתה צריכה להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully