וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודאגים מפציעתו של ניבאלדו

23.1.2011 / 10:42

הבלם אינו סובל מקרע מלא, אך בצוות הרפואי עדיין מתקשים להעריך את תקופת היעדרותו, כשהדרבי יתקיים בעוד שבועיים

חרף הניצחון המצוין אמש (שבת), 1:4 על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל, מה שמעסיק כעת יותר מכל את אנשי הקבוצה הוא מצב הברך של הבלם הברזילאי ניבאלדו, שלא נכלל אמש בסגל בשל מתיחה חזקה ברצועה הפנימית בברכו. היום (ראשון) עבר ניבאלדו בדיקת אולטרה סאונד בכדי לאבחן את מצב המתיחה. החדשות הטובות הן שניבאלדו לא סובל מקרע מלא, מצד שני הצוות הרפואי עדיין מתקשה להעריך את תקופת היעדרותו, מאחר ופציעות מהסוג הזה יכולות להיות מלוות גם בקרעים קטנים. בכל מקרה, הצוות יעשה את מירב המאמצים בכדי להכשיר את ניבאלדו לדרבי התל אביב הגדול בעוד שבועיים.

הברזילאי נפצע בשבוע שעבר בדקות הראשונות במשחק החוץ בסכנין וסובל ממתיחה חזקה ברצועה הפנימית בברכו. מדובר באותה ברך בה הוא קרע את הרצועה בתחילת העונה והושבת לשלושה חודשים וחצי. בשבוע שעבר ניבאלדו כמעט שלא התאמן והסתפק באימוני ריצה קלים וטיפולים של הצוות הרפואי.

אמש נאלצו הצהובים להסתדר ללא ניבאלדו וללא הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שריצה עונש הרחקה בגין צהובים. פאביצ'ביץ' צפוי לחזור להרכב במשחק הליגה הבא נגד הפועל פתח תקוה, כנראה לצדו של אבי סטרול, שפתח אמש והציג משחק טוב ואף כבש את השער השני לזכות הצהובים.

לרשימת הפצועים, התווספו אמש גם ג'יבריל סידיבה, שסובל ממתיחה חוזרת במפשעה, והקשר גיז'רמו ישראלביץ', שספג מכה חזקה ברגלו וסובל מחבלה בשריר התאומים. הקשר האריס מדוניאנין, שספג אמש כרטיס צהוב חמישי, יחמיץ את משחק הגביע נגד הפועל פתח תקוה שייערך בעוד כשבוע וחצי.

סטרול: "רואים במגרש את מה שאיוניר הביא למכבי"

המאמן מוטי איוניר, שהגיע אמש לבלומפילד לראשונה כמאמן הקבוצה ולא הסתיר את התרגשותו טרם המשחק, דאג לפרגן לצמד הבלמים אבי סטרול וקלמי סבן שפתחו במרכז ההגנה והציגו משחק טוב מאוד יחד: "חשוב מאוד להחמיא אחרי כזה ניצחון, דווקא לסטרול ולסבן. סטרול חזר אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחק וסבן עבר לשחק בעמדה שבה הוא בדרך כלל לא מתופקד. הם החליפו את שני השחקנים הכי יציבים של מכבי מתחילת העונה, ניבאלדו ופאביצ'ביץ'. שיחקנו בלי שניהם וזה לא הורגש לרגע, ולכן ומגיעות להם מחמאות רבות על כך".

"תודה רבה למאמן שפרגן לי, היה לי חשוב לי לבוא אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקתי, להציג מחויבות ולהראות שלא נשברתי מהתקופה בה לא שיחקתי", אמר סטרול, בהתייחסו למחמאות שקיבל מאיוניר. "היה נעים לשחק מול אצטדיון מלא, עם הקהל הביתי שלנו שתמך לאורך כל המשחק. נהניתי מאוד ולהבקיע שער היה נחמד מאוד, אבל זה רק בונוס. הסתכלתי אחורה לראות אם השוער הגיב ולשמחתי ראיתי שהכדור נכנס. אני מקווה שזה לא השער האחרון שלי, אבל שוב, זה רק בונוס כי זה לא התפקיד שלי, אני שמח שזה קרה ואנחנו כבר עם הפנים קדימה".

סטרול נשאל האם יש קיימת במכבי שמחת חיים רבה יותר מאז לכתו של אבי נמני והגעתו של איוניר, ואמר: "תמיד הייתה שמחת חיים במכבי, אבל מוטי הביא את הדברים שלו ואני מאמין שרואים את זה במגרש. כיף להתאמן תחתיו, הוא בחור רציני עם הרבה מחויבות. הוא חי את מכבי תל אביב כל כך הרבה שנים ומאוד רוצה להצליח, בסך הכל ההצלחה שלו זו ההצלחה שלנו ולהיפך".

הבלם התבקש להתייחס לעובדה שנראה כי חל שיפור ביכולתם של השחקנים מאז הגעת המאמן החדש, וענה: "לא תפקידי להגיד אם יש שיפור ביכולת או לא. משחק אחד לא טוב ותגידו אחרת, אז אנחנו באים כל יום לעבוד קשה ומנסים ליישם את ההוראות של הצוות המקצועי על המגרש. כשהקבוצה מנצחת והולך לה, אז קל להגיד שיש שינוי. מכבי תל אביב קבוצה טובה עם חומר שחקנים טוב וכשהשחקנים באים מרוכזים ועם הרבה מחויבות, רואים את זה בסופו של דבר על המגרש".

סטרול אף נדרש להתייחס לדרבי הגדול נגד הפועל בעוד שבועיים: "קודם כל יש לנו את המשחק נגד הפועל פתח תקוה, שזה משחק חוץ קשה מאוד כי זו קבוצת תחתית. אנחנו רוצים לבוא לשם מוכנים ולהגיע מאוד מוכנים אחר כך גם לדרבי. אבל הדרבי יושב איפשהו בראש, למרות שאנחנו מדחיקים את זה כי כל ניצחון זה אותן שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully