וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בירמינגהאם סיטי השאילה לא.א.ק אתונה את הקשר הספרדי מיצ'ל עד סוף העונה.

* אחרי שכל הפרטים כבר נסגרו, החתימה של עבדולאיי קונקו בגנואה הפכה לרשמית. המגן הצרפתי שעבר מסביליה, כבר שיחק בגנואה ב-2007/8. סכום ההעברה הוערך בכ-6 מיליון יורו.

* אחמד חוסאם, או מידו כפי שרובנו מכירים אותו, חזר למצרים וחתם בזמאלק. החלוץ בן ה-27 עזב לאחרונה את מידלסברו אחרי שבכלל התחיל את העונה כמושאל באייאקס, והפך לשחקן חופשי.

* גלאטסראיי השלימה את החתמת שני שחקני סטיאווה בוקרשט: השוער הקולומביאני רובינסון זפאטה, 31 והכשרון הגדול בוגדאן סטאנקו, 23, שנחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל הרומני. סטאנקו ישחק תחת רומני אחר, גאורגי האג'י והוא הגיע לאיסטנבול תמורת 5.6 מיליון יורו ועוד 30 אחוזים מהמכירה הבאה שלו.

* שחקן נבחרת הולנד לשעבר, קיו יאליינס, עזב את אלקמאר בה שיחק מאז 2004 וחתם בוויסלה קראקוב. המגן-בלם בן ה-32 חתם על חוזה לשנתיים וחצי.

* מילאן הודיעה רשמית על החתמתו של קשר אייאקס אמסטרדם אורבי אמנואלסון, שהצטרף אליה בהעברה חופשית.

* צסק"א סופיה, המצויה בקשיים כלכליים חמורים ומנסה להיפטר משחקנים או לפחות לחסוך את משכורותיהם, השאילה את הבלם האיטלקי מרקו אספוזיטו לפורטוגרוארו מהסרייה B באיטליה.

שמועות

* באיירן מינכן עוקבת בעניין אחרי שוערה של פאוק סלוניקי, דריו קרשיץ'. הקרואטי בן ה-27 נחשב לאחד מהשוערים הטובים בליגה היוונית, בה הוא משחק מאז 2006.

* בלם בלקבורן, כריסטופר סמבה, רוצה לעזוב את איווד פארק ויש בו לא מעט התעניינות מצד קבוצות הצמרת. הצרפתי צפוי להעדיף את ארסנל במידה שזו תגיש עליו הצעה רשמית.

* סלטיק שסובלת ממכת פציעות במרכז הההגנה, עשויה לרכוש בשבוע הקרוב את בלם נוטינגהאם פורסט, קלווין ווילסון. כל על פי דברי המאמן ניל לנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully