וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני פלס חתם בהפועל גלבוע/גליל

23.1.2011 / 13:02

הפורוורד (24, 1.98) רשם 9.7 נק' בקרבאנוס הקפריסאית. קוז'יקרו אחרי חולון: "מקווה שהסנונית תבשר את בוא האביב"

זמן לא רב לאחר שגברה על הפועל חולון בליגה, הודיעה אמש (שבת9) הפועל גלבוע/גליל כי הגיעה לסיכום עם קורטני פלס (24, 1.98), כשהיום הוא כבר חתם על החוזה במדי האלופה. הפורוורד נחשב לאחד האתלטים הגדולים של השנים האחרונות בקונפרנס ה-ACC.

פלס החל את לימודיו במכללת צפון קרוליינה סטייט בשנת 2005, וכבר בשנתו השנייה עשה את קפיצת המדרגה לחמישייה של המכללה, שבמקביל הוא נבחר לחמישייה השנייה של ה-ACC ומוביל את המכללה עד לגמר הטורניר האיזורי. אחרי שסיים את לימודיו בסוף עונת 2008/9, ניסה את מזלו בדראפט ה-NBA וכשלא התקבל העביר את העונה שעברה במדי AEL לימאסול הקפריסאית במדיה רשם 9.7 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוצ'אלנג'. העונה שיחק בקרבאנוס, ורשם 9.7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-12 משחקים בליגה הקפריסאית.

הרבה מאוד לחץ השתחרר הערב בגן נר לאחר הניצחון הביתי החשוב 69:74 של הפועל גלבוע/גליל עליון על הפועל חולון, שהרחיק את הקבוצה בצורה משמעותית מתחתית הטבלה. הקבוצה הגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, וירידה למקום השישי בטבלה, אך בעזרת משחק מצוין של דגן יבזורי שקלע 21 נקודות, והסנטר הותיק עידו קוז'יקרו שהוסיף 13 נקודות ו-10 ריבאונדים, יצאו עם ידם על העליונה.

"כשהתאפסנו על עצמנו ידענו לעשות כמה מהליכים טובים", אמר המאמן ליאור ליובין בסיום המשחק, "הראנו אופי וחזרנו למשחק גם אחרי ריצה חזקה שלהם. היה לנו במהלך המשחק בחירת זריקות רעה, היינו צריכים להפעיל יותר שיקול דעת. הייתה לנו תקופה לא טובה. אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה".

גם קוז'יקרו הותיק, שלא מצליח לשמור על יציבות מתחילת העונה, נשמע מרוצה מאוד בסיום: "כל ניצחון הוא חשוב בליגה שלנו. אנחנו קבוצה לא יציבה ולנצח את חולון, שהיא קבוצה קשוחה, ושתהיה יותר טובה עם מורן רוט וג'יימי ארנולד, זה חשוב. אני שמח שהבאנו קצת נחת להנהלה שלנו ולקהל שלנו שתמך בנו. היה משחק מאוד פרוע, אבל אנחנו לא ילדים, יש פה שחקנים שעשו כמה דברים בכדורסל, וגם הזרים מתחילים להבין מי נגד מי. אני מקווה שהסנונית הזאת כן תבשר את בואו של האביב ושל הפריחה". על כך שעבר את ברק פלג בטבלת קלעי כל הזמנים: "ציפיתי שזה יהיה מוקדם יותר, אבל זה בסדר. זה כבוד גדול לעבור שחקנים כמו ברק פלג ונדב הנפלד, אבל זה רק שעשועון וזה לא העיקר".

בחולון מנגד, האווירה בחדר ההלבשה לא הייתה שמחה במיוחד, לאור העובדה שהקבוצה הייתה קרובה מאוד לנצח את המשחק ורק בדקות האחרונות הצליחה גלבוע/גליל לגמור את המשחק, "היינו מאוד לא מרוכזים", אמר בסיום המאמן דני פרנקו, "משהו לא טוב קרה לנו בדרך לפה וזה חבל. גליל לא הפתיע אותנו בשום דבר אבל איפשהו ברמת ההוצאה לפעול לא הצלחנו. אנחנו קבוצה יותר טובה ממה ששיחקנו היום. אנחנו חייבים למצוא דרך להביא ניצחונות גם בימים האלה. רוברט היית לא יציב, אני צריך שהוא יהיה יותר אגרסיבי בהתקפה. נצטרך למקד אותו".

עדכון ראשון 22:02 22/1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully