וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "היינו מנצחים אם לא היו מרחיקים את פיקיון"

מנג'ר ווסטהאם זעם על האדום של הצרפתי, שחגג עם הקהל: "חוק טיפשי", על המשחק: "היינו יותר טובים מאברטון"

ווסטהאם שמטה הערב (שבת) שתי נקודות יקרות מפז, כשסיימה בתיקו 2:2 בחוץ מול אברטון לאחר שספגה שער שוויון בדקה ה-92, מרגליו של מרואן פלאיני הבלגי. הפטישים נותרו במקום האחרון בטבלה עם 21 נקודות בלבד אחרי 24 משחקים, שתיים מתחת לקו האדום שם נמצאת בירמינגהאם, לה יש 22 משחקים בלבד. לא רק מהניצחון נאלצה ווסטהאם להיפרד הערב, אלא גם מפרדריק פיקיון, שספג כרטיס צהוב שני ואדום לאחר שרץ להתחבק עם אוהדי הקבוצה אחרי שכבש את השער שקבע 1:2 לפטישים.

מנג'ר ווסטהאם אברהם גרנט יצא להגנתו של החלוץ הצרפתי. "מה זה כדורגל?", אמר גרנט, "אם לא חגיגות והבעת רגשות? אוקיי, פיקיון צריך לדעת שיש לו כרטיס צהוב, אבל הוא עשה את הדבר הנכון כשרץ לחגוג עם האוהדים. הוא לא עשה שום דבר פסול, בסך הכל רץ לחגוג עם האנשים שהכי מגיע להם לחגוג. אני יודע שזה החוק, אבל החוק מטופש וצריך לשנות אותו. אי אפשר לדעת, אבל אני חושב שאם היינו נשארים עם 11 שחקנים היינו מנצחים במשחק כי היינו הקבוצה הטובה יותר. הם לא ייצרו מצבים, אבל כשהיינו עם שחקן אחד פחות זה היה קשה".

בהמשך, ויש לומר כרגיל, החמיא המג'ר הישראלי לרוח של שחקניו: "הם הראו הרבה רוח חיובית, הרבה כדורגל טוב והרבה משמעת טקטית. שלטנו במשחק במחצית הראשונה ויכולנו לכבוש עוד, הייתה לנו קורה אחת ועוד שער אחד פסול. יצרנו מצבים רבים ואחרי השער השני שלנו היינו חסרי מזל. מאז התחלת העונה השחקנים הראו הרבה מחויבות. אני גאה מאוד בשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully