וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "נהניתי, ואני חושב שראו את זה"

22.1.2011 / 21:34

קשר מכבי ת"א הצטיין בניצחון על אשדוד, והשאיר מאחור את ספסולו. איוניר: "מדוניאנין לא צריך להחזיר לי אלא למועדון"

אסור להשתמש

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שני משחקים, שני ניצחונות. זה המאזן של מוטי איוניר כמאמן מכבי תל אביב, אם מתעלמים מהניצחון על בית"ר ירושלים בו הדריך איציק עובדיה את הקבוצה. הערב (שבת) הביסה מכבי תל אביב את מ.ס. אשדוד 1:4 בבלומפילד, והצהובים שמרו על פער 6 הנקודות מהמוליכה מכבי חיפה. מי שכיכב בניצחון הוא מאור בוזגלו, שהשאיר מאחוריו את השבוע הטעון שעבר עליו בעקבות ההתבטאויות של אביו. בוזגלו חזר להרכב, כבש שער ובישל, ולאוהדי מכבי תל אביב יש הרבה סיבות לשאוב אופטימיות מהופעתו בפרט ומיכולתה של הקבוצה בכלל.

"כולם שמחים, גם האוהדים של מכבי וגם המשפחה שלי", אמר מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר. "תמיד יש מה לשפר ואף פעם אי אפשר לחשוב שהכל מושלם, אבל נזכור שאני רק עשרה ימים בקבוצה. ניסיתי להחדיר לשחקנים את החשיבות של תנועה ללא כדור וניצול מצבים, והשחקנים עשו את זה. יכולנו להבקיע עוד ארבעה שערים לפחות".

מכבי תל אביב חסרה את הבלמים ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ', אולם קלמי סבן ואבי סטרול מילאו את מקומם היטב וזכו לשבחים מאיוניר. "חשוב מאוד להחמיא ביום כזה לסטרול וקלמי סבן שביצעו את תפקידם בצורה טובה מאוד", אמר המאמן.

איוניר התייחס גם ליכולתו של האריס מדוניאנין, שכבש מהנקודה הלבנה. "מדוניאנין לא צריך להחזיר לי, אלא למועדון שמשלם לו הרבה כסף. הוא שחקן מצוין ותפקידו להראות את זה". על מאור בוזגלו אמר איוניר: "לא היה שבוע טעון, דיברתי על העובדה שמאור הוא אחד השחקנים החשובים של המועדון ואני שמח שהיום הוא הבקיע והיה טוב, הוא תורם למועדון ועוד יתרום הרבה".

"נהניתי, ואני חושב שראו את זה", אמר מאור בוזגלו, שהיה השחקן המצטיין במגרש. "כל הקבוצה נהנתה, מתחילת העונה אני נהנה לשחק, הייתה לי דרך בתחילת העונה ועבדתי מאוד קשה, אני מאוד שמח שהדרך שלי היא הנכונה. לכל מאמן יש את הדרך שלו, למוטי יש את הדרך הייחודית שלו, אנחנו נהנים יחד, מחמיא מה שהמאמן אומר עליך, אני אעבוד יותר קשה כדי להיות יותר טוב בשבוע הבא".

מאמן מ.ס. אשדוד ג'ון גרגורי אמר בסיום: "שיחקנו כמו ילדים, אני לא מקבל דברים כאלה. פיגרנו 1:0 בחצי הראשון וזה היה סיפור אחר, אבל לא ניצלנו את ההזדמנות הראשונה שלנו במשחק. אין יציבות, וזה הסיפור של אשדוד - אין לנו יציבות. היה לנו סיכוי טוב הערב להתקדם, אבל ברכות למכבי תל אביב". גרגורי התייחס לכושרו של מקרייב ואמר: "כבר הורדנו את מקרייב לספסל, חשבתי שהוא יבוא עם אש בעיניים היום, אבל זה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully