וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא מרגישה קרובה לפסגה

הג'אלורוסי עלו זמנית למקום השני בטבלה אחרי 0:3 על קליארי. 0:1 דרמטי לפאלרמו על ברשיה, פארמה גברה על קטאניה 0:2

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) ורומא עלתה זמנית למקום השני בטבלה, אחרי שניצחה באולימפיקו את קליארי בתוצאה 0:3. בדקה ה-20 הכשיל מיקלה קאניני את דניאלה דה רוסי ברחבה, והשופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות רומא. פרנצ'סקו טוטי בעט פצצה לחלק העליון של מרכז השער והעלה את רומא ל-0:1, תוצאה שנשמרה עד למחצית. קליארי ניסתה מספר פעמים להשוות, אבל בדקה ה-70 רומא סגרה עניין. ז'ואן נגח כדור קרן, שוער קליארי מיקאל אגאזי השמיט וסימונה פרוטה הוותיק היה שם כדי לדחוק פנימה ולהעלות את רומא ל-0:2. בדקה ה-82 הגיע השער היפה במשחק. מירקו ווצ'יניץ' הכניס כדור לג'רמי מנז והצרפתי עקף שחקן הגנה של קליארי, השכיב את השוער ובעט פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק 0:3.

פאלרמו התקרבה למקומות המוליכים לליגת האלופות. הסיציליאנים נהנו משער דרמטי של צ'זארה בובו בכדור חופשי בדקה ה-86 וניצחו 0:1 את ברשיה אחרי דקות ארוכות של תסכול ואינספור החמצות. פאלרמו עם 34 נקודות במקום השביעי, רק נקודה פחות מאינטר הרביעית. ברשיה עדיין מתחת לקו האדום עם 18 נקודות.

פארמה התאוששה משני הפסדים רצופים וניצחה בקרב תחתית 0:2 את קטאניה, אצלה חווה המאמן החדש דייגו סימאונה בכורה לא ממש סימפטית. שני שחקני יובנטוס בעונה שעברה - אנטוניו קנדרבה וסבסטיאן ג'ובינקו - כבשו לזכות המארחת. קנדרבה עשה זאת בדקה ה-56 אחרי נגיחה של אנג'לו לקורה, ושש דקות לאחר מכן הכפיל ג'ובינקו את התוצאה עם בעיטה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully