וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: נימבורק וגינזבורג הובסו, הפסד ללובליאנה

הצ'כים הפסידו 72:50 לקרקה, ניסים לא קלע. יריבת מכבי ת"א ביורוליג הפסידה לפרטיזן, שרף וסנט פטרסבורג הפסידו לקובאן

אחרי שדרסה ללא רחמים את ריטאס וילנה בפתיחת שלב הטופ 16 של היורוליג, חזרה פנאתינייקוס אל הליגה היוונית, והמשיכה בעבודה כשהביסה בסלוניקי את פאוק המקומית 61:84. עבור המארחים היה זה הפסד הבית הראשון שלהם העונה. הירוקים נהנו מערב קליעה נהדר מחוץ לקשת (9 מ-21) ולא הותירו לפאוק סיכוי. שחקניו של זליקו אוברדוביץ' פתחו פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, כשדיאמנטידיס לא מפסיק לצלוף, ופרפרגולו העלה אותה ליתרון 12:23 בסיום הרבע הראשון. ריצה של הירוקים בפתיחת המחצית השניה הקפיצה אותם ל-20 הפרש, ומשם למארחים לא נותר לעשות דבר מלבד להילחם על ההפרש. דרו ניקולס ודימיטריס דיאמנטידיס הוליכו את קלעי פנאתינייקוס עם 14 נקודות כל אחד, מייק באטיסט הוסיף 11 עבור המנצחים.

ריאל מדריד המשיכה גם היא את המומנטום שלה מהטופ 16, ואחרי שהביסה את פרטיזן בלגרד, היא עשתה זאת גם לאסטודיאנטס, כשמחצה אותה 61:82. המשחק היה כולו של הבלאנקוס כבר בפתיחה, אחרי שרשמו רבע ראשון נהדר של 10:23, בדרך ליתרון 18 במחצית. האורחים הצליחו לצמק מעט ברבע השלישי, אבל קפאו ברבע האחרון, ושחקניו של מסינה ניצלו זאת כדי להגדיל את יתרונם. סרחיו יול הוליך את ריאל עם 17 נקודות, אנטה טומיץ' הוסיף 13 ו-7 ריבאונדים. קאנר-מדלי הוליך את אסטודיאנטס עם 14.

נימברוק של ננו גינצבורג נחלה תבוסה כואבת לקרקה הסלובנית 72:50. המשחק היה צמוד בפתיחה, אבל רבע שני נוראי של גינצבורג ושחקניו בו קלעה נימברוק רק 9 נקודות איפשר לקרקה לרדת ביתרון דו ספרתי למחצית. נימברוק ניסתה לחזור, אבל המארחים לחצו על הדוושה ברבע האחרון, וכבר עלו ל-25 הפרש לפני שאיפשרו לארוחים לצמק מעט. דושאן דורדביץ' הוליך את קרקה עם 16, פאבל פומפריה קלע 14 למפסידים. אפיק ניסים היה חלש מאוד ולא קלע ב-11 דקות.

סנט פטרסבורג, קבוצתו הרוסית של צביקה שרף שהכניעה השבוע את ברק נתניה בפתיחת שלב הטופ 16 של היורוצ'אלנג', הפסידה בתום משחק צמוד שנגרר להארכה 97:95 לקובאן. אחרי 81:81 בסיום 40 דקות, הצליחו המארחים להשיג את הניצחון שמנחיל הפסד רביעי לסנט פטרסבורג, שנמצאת כעת במקום הרביעי.

פרטיזן בלגרד התאוששה מההפסד ביורוליג לריאל כשגברה על יריבתה של מכבי תל אביב בטופ 16, אולימפיה לובליאנה 50:61. לובליאנה רשמה את אחד מהרבעים הראשונים החלשים שנראו העונה באירופה, כשרשמו רק 5 (!) נקודות, ולמעשה נתנו למארחים את המשחק על צלחת. פרטיזן שמרה על היתרון עד לסיום ללא קושי מיוחד, כשלובליאנה לא מצליחה לעבור את 17 הנקודות לרבע. ג'יימס גיסט הוליך את קלעי פרטיזן עם 21. ולאדו אילייבסקי הוליך את לובליאנה עם 16, קווין פינקני תרם 10.

מנורקה ורביב לימונד נחלו הפסד כואב בחוץ מול ויאדוליד, 71:55. שתי הקבוצות רשמו מחצית ראשונה נוראית, כשמנורקה עומדת על 24 נקודות בלבד אחרי 20 דקות, לעומת ה-28 של ויאדוליד. הקצב האיטי נמשך גם ברבע השלישי, כשלימונד וחבריו מצליחים לצמק מעט, אבל 14:27 של המארחים ברבע האחרון הבטיחה להם את הניצחון. אאוליס באז הוליך את ויאדוליד עם 18 נקודות, קות'ברט ויקטור קלע 16 עבור מנורקה. רביב לימונד רשם 8 נקודות באחוזים רעים (1 מ-7 ל-2) ב-27 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully