וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אסיה: אוסטרליה ודרום קוריאה עלו לחצי הגמר

האוסטרלים ניצחו 0:1 את עירק בהארכה הודות לשער של הארי קיוול (117). דרום קוריאה השיגה תוצאה זהה בהארכה מול אירן

אחרי שיפן ואוזבקיסטן הבטיחו את מקומן בחצי גמר אליפות אסיה, הייתה זו הערב אוסטרליה שהעפילה משלב רבע הגמר, אחרי שניצחה את אלופת אסיה עירק 0:1 באיצטדיון אל-סאד שבקטאר, והדיחה אותה מהטורניר. חצי הגמר בין אוסטרליה לאוזבקיסטן ישוחק ביום שלישי, 25 בינואר. בהמשך הערב יתקיים העימות בין אירן לדרום קוריאה, שיסגור את שלב רבע הגמר.

האוסטרלים העפילו לרבע הגמר מהמקום הראשון של בית ג', אחרי שהשיגו שני ניצחונות ותוצאת תיקו בשלב הבתים. אלופת אסיה עירק הגיעה לעימות עם האוזיס מהמקום השני בבית ד'. המשחק נפתח בצורה שקולה אולם ככל שחלפו הדקות אוסטרליה, אחת המועמדות הבכירות לזכות בתואר, השתלטה על הקצב. הארי קיוול, טים קאהיל וברט הולמן סיכנו את שערו של מוחמד קסיד, אבל הגנת עירק עמדה בלחץ ולאחר 90 דקות התוצאה נותרה מאופסת.

לפני ההארכה נכנס סקוט מקדונלד במקומו של קאהיל והכניס מעט חיוניות בהתקפה האוסטרלית, אולם גם הבעיטות שלו נבלמו על ידי קאסיד. כשהיה נדמה כי שתי הנבחרות תלכנה לדו קרב מורט עצבים מהנקודה הלבנה, הגיע שער נגיחה של הארי קיוול בדקה ה-117 והעלה את אוסטרליה ל-0:1 קטן-גדול, לאחר שקיבל מסירה יפה ממט מקאיי. העירקים הלחוצים לא הצליחו לנצל את הזמן הנותר כדי להשוות ונפרדו מתואר אלופת אסיה.

גם דרום קוריאה נאלצה להמתין עד להארכה כדי לנצח 0:1 את אירן ולהעפיל לחצי הגמר. אירן התגוננה היטב במשך רוב דקות המשחק והצליחה לתסכל את שחקני דרום קוריאה, אבל בדקה ה-105 היה זה המחליף יון ביט גרם, שחתך מצד ימין ושלח בשמאל אל הרשת. לדרום קוריאנים, שיתמודדו בחצי הגמר עם השכנה יפן, יש הזדמנות להשיג גביע אסייתי ראשון זה 51 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully