וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: פדרר ודג'וקוביץ' ברבע

השוויצרי גבר על רוברדו 3:6, 6:3, 3:6, 2:6, הסרבי ניצח את אלמגרו. אצל הנשים ווזניאקי ברבע הגמר, שראפובה הודחה

יש כאלה שיגידו שרק עכשיו מתחילה בעצם אליפות אוסטרליה הפתוחה. אחרי הסיבובים הראשונים שהפגישו את הטניסאים הבכירים בעיקר עם יריבים על גבול האלמוניות, הקרבות האמיתיים מתחילים.

יום קשה עבר על הטניסאים הספרדים, ששלושה מהם נפלו בשלב שמינית הגמר. במוקד המשחקים היה רוג'ר פדרר, זוכה הטורניר בשנה שעברה, שפילס את מקומו לרבע הגמר לאחר שגבר על טומי רוברדו, שמעולם לא ניצח את השוויצרי. פדרר ניצח בארבע מערכות 3:6, 6:3, 3:6, 2:6. נובאק דג'וקוביץ' הצטרף אליו ברבע הגמר, לאחר שגבר בקלילות, גם הוא יריב ספרדי, ניקולס אלמגרו, 3:6, 4:6, 0:6. תומאס ברדיך ניצח את פרננדו ורדאסקו 4:6, 2:6, 3:6.

אצל הנשים, אחרי שונוס וויליאמס וז'סטין הנין נעצרו, קרוליין ווזניאקי, שעדיין תרה אחר תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה, נמנעה מטעויות כשניצחה 3:6, 4:6 את אנסטסיה סבסטובה, אחת ההפתעות הנעימות של הטורניר. מריה שראפובה לעומת זאת, לא הצליחה להמשיך את ההצלחה של ונכנעה לאנדראה פטקוביץ' הגרמניה.

הזווית הישראלית הפכה עגומה למדי, כאשר שחר פאר, שהודחה אמש בסיבוב השלישי של האליפות אחרי הפסד כואב לפלאביה פנטה האיטלקייה, הודחה גם בשלב הזוגות. פאר, שניסתה להציל במעט את הכבוד הישראלי אחרי הנפילות שלה עצמה ביחידות, ושל חבריה, דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך, הודחה בסיבוב השלישי ביחד עם שוואי פנג הסינית (מדורגות 14 בטורניר) לאחר שאלו נוצחו על ידי הצמד המדורג 2 בטורניר, קביטה פשקה הצ'כית וקתרינה סרבוטניק הסלובנית 6:2, 7:6.

גברים: הסטטיסטיקה של פדרר לא נשברה

אז אחרי שרפאל נדאל לא ממש ספר בדרכו לשמינית הגמר את ברנרד טומיץ' המקומי, רוג'ר פדרר העלה הילוך כשפגש את טומי רוברדו, שמעולם לא ניצח את הפנומן השוויצרי. גם הפעם זה לא עבד לרוברדו, שנשאר ללא ניצחון מול פדרר, שעלה למאזן של 0:10 מולו. השוויצרי המשיך את דרכו לרבע הגמר אבל מכאן והלאה זה ייעשה הרבה יותר קשה, וזה לא שפדרר חווה חיים קלים נגד רוברדו. בסופו של יום ניצח פדרר את הספרדי בארבע מערכות 3:6, 6:3, 3:6, 2:6. והוא סופר כבר שמונה שנים רצופות בהן הוא מגיע לפחות לשלב רבע הגמר באליפות אוסטרליה.

ברבע הגמר ממתין לפדרר דרבי שוויצרי נגד חברו הטוב סטניסלאס ואווינקה. המדורג 19 בעולם, כבר הביך בטורניר את גאל מונפיס ובמשחק האחרון של היום הוא עשה את זה גם לאנדי רודיק האומלל, כשניצח אותו בצורה משכנעת 3:6, 4:6, 4:6.

נובאק דג'וקוביץ' טיפס גם הוא לרבע הגמר כשגבר על יריב ספרדי, ניקולס אלמגרו. הסרבי לא עבד קשה עד המשחק בשמינית הגמר, וגם נגד אלמגרו הוא לא הזיע יתר על המידה כשעשה זאת בשלוש מערכות מהירות 3:6, 4:6, 0:6. דג'וקוביץ', שסוחב עדיין את הזכרונות מאותה זכייה היסטורית במלבורן לפני שלוש שנים, עושה צעד אחד נוסף אל עבר התואר.

במאצ' אפ מעניין אחר גבר תומאס ברדיך על פרננדו ורדאסקו 4:6, 2:6, 3:6. הצ'כי אמר אחרי המשחק: "כולם מנסים לנצח אותי כי אני מהשחקנים הבולטים. רוג'ר ורפא הם שני כוכבים, אל רק במונחים של היום, אלא במונחים של ההיסטוריה. אני גם רוצה להיות בעמדה הזו".

נשים: ווזניאקי ונה לי ברבע הגמר

קרוליין ווזניאקי ראתה את ז'סטין הנין ו-ונוס וויליאמס מסתלקות בשלב מוקדם מהתחרות, והבינה שזו כנראה ההזדמנות שלה ללכת עד הסוף ולזכות לראשונה בקריירה שלה בתואר גרנד סלאם, כדי שלאף אחד לא יהיו טענות נגד העובדה שהיא במקום הראשון מבלי שזכתה בתואר שכזה. המשחק שלה בשמינית הגמר נגד אנסטסיה סבסטובה (בת 21) נחשב לנוח יחסית והיא לא הערימה על עצמה קשיים עם ניצחון 3:6, 4:6. ווזניאקי עדיין לא איבדה מערכה בטורניר.

אנדראה פטקוביץ' הגרמניה ממשיכה לדהור ואחרי שניצלה את פרישתה של ונוס וויליאמס כדי להגיע עד הלום, הפעם היא לא נזקקה לטובות מאף אחד וניצחה את מריה שראפובה 2:6, 3:6 במגרש על שם רוד לייבר. הרוסיה ביצעה 30 טעויות בלתי מחויבות ונכנעה אחרי 79 דקות.

את המותחן של היום סיפקו פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה (6) וסבטלנה קוזנצובה (23). הרוסיה כבר שרדה משחק קשה ומותח נגד ז'סטין הנין בשלב הקודם וגם ניצחה, אבל הפעם נכנעה 6:4, 1:6, 16:14. במשחק בין שתי טניסאיות נוספות מהעשירייה הראשונה ניצחה נה לי את ויקטוריה אזרנקה 3:6, 3:6. הסינית ממשיכה לכיוון השיא שלה - חצי הגמר - מעמד אליו הגיעה במלבורן בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully