וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.1

סימון קיאר לצ'לסי? מומו סיסוקו לליון? וואלה! ספורט עושה סדר עם כל השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* קרדיף, אליה הצטרף השבוע דקל קינן, התחזקה גם בארון ראמזי , שהגיע כמושאל לחודש אחד בלבד מארסנל. ראמזי כבר שיחק בשורות קרדיף לפני המעבר לתותחנים ב-2008.

* ק.פ.ר, המתמודדת גם היא על העלייה לפרמיירליג, צירפה לשורותיה את המגן הצרפתי פסקל שימבונדה מבלקבורן, וגם שאלה מניוקאסל את הקיצוני ווין ראטלדג'.

* בלקבורן הודיעה כי הקפטן הניו זילנדי ריאן נלסן חתם על חוזה חדש וימשיך בקבוצה עד 2013.

* החלוץ הקולמביאני פרננדו אוריבה עזב את אונסה קלדאס וחתם על חוזה לשלוש שנים בקייבו האיטלקית.

* פבריסיו פואנטס, הבלם הארגנטינאי בן ה-34 ששיחק בעבר בוויאריאל, סגר מעגל וחזר לניואל'ס אולד בויס אחרי תקופה קצרה באטלס המקסיקנית.

* גיז'רמו פרנקו, החלוץ הארגנטינאי ששיחק בנבחרת מקסיקו, חזר לארצו בגיל 34 וחתם על חוזה לשנה בשורות ולז סארספילד.

שמועות

* עיתון 'א-בולה' בפורטוגל טוען כי נשיא בנפיקה נמצא בלונדון ומנהל משא ומתן על העברתו של הבלם דויד לואיז לשורות צ'לסי. בנפיקה דורשת 30 מיליון יורו ושני הצדדים מנסים להגיע לסיכום.

* על פי דיווחים באנגליה, צ'לסי בוחנת גם אופציות נוספות לחיזוק במרכז ההגנה, ועשויה לצרף עד יום שני את הבלם הדני סימון קיאר, שהגיע העונה לוולפסבורג ועד כה חווה עונה מאכזבת למדי. צ'לסי מוכנה לשלם עבור הבלם בן ה-21 כ-12.5 מיליון ליש"ט.

* מוחמד סיסוקו, קשרה של יובנטוס, מבוקש באנגליה אצל פולהאם וניוקאסל, שמעוניינות לצרפו בהשאלה עד יוני. האיטלקים מעדיפים למכור אותו, ועשויים למצוא אופציה כזו אצל ליון, שעל פי דיווחים בצרפת תנסה להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully