וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה והפועל פתח תקוה נפרדו ב-3:3

משחק ענק בקופסה: שלושער של קדוסי העלה את המלאבסים ל-1:3, אך דג'אני ודלה ימפולסקי הישוו למארחים

שלושה שערי ליגה בלבד כבשה מכבי נתניה ב-10 משחקיה האחרונים, בעוד הפועל פתח תקוה, שלא ניצחה בנתניה מאז 2006, מצאה את הרשת רק פעם אחת והפסידה את כל שלושת משחקיה בסיבוב השני. הערב (שבת) בקופסה, שתי הקבוצות התעלו על עצמן וסיפקו לחובבי הכדורגל 3:3 גדול ודרמטי.

אחמד סבע, שלא כבש בליגה מאז המחזור השמיני, לא כבש גם הערב, אבל למזלו חבריו ידעו להכניע את שוער הפועל פתח תקוה שניר דורי, ולחזור מפיגור 3:1 מול ההגנה החלשה בליגה. זה היה הערב של אוהד קדוסי, שכבש שלושער לזכות המלאבסים, אולם הגנת האורחים לא הצליחה לשמור על היתרון ושתי הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות.

הפתיחה הייתה סוערת. לאחר שליאוניד קרופניק נפצע בשורות המארחים והוחלף על ידי עדי נמני בדקה ה-7, הנתנייתים עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-12 לאחר מבצע יחיד של ניר נחום. המלאבסים ענו במהירות וכבר לאחר רבע שעה של משחק הייתה התוצאה 1:1 בזכות שער של אוהד קדוסי. פתח תקוה לא הסתפקה בשוויון, ובדקה ה-34 קדוסי השלים צמד וקבע 1:2 לאחר שניצל טעות של בן הרוש. ההגנה של נתניה הפגינה משחק חלש ולא מתואם, וקדוסי לא ריחם. בדקה ה-41 קדוסי קיבל כדור מבריק מגיא צרפתי והקפיץ מעל אריאס כדי לקבוע 1:3 שהימם את הקופסה.

המחצית השנייה התאפיינה בקצב מהיר ובאירועים ליד שני השערים. המארחים פתחו מצוין וצימקו ל-3:2 בדקה ה-50 בעזרת נגיחה של קובי דג'אני. הקהל בקופסה דחף את שחקניו ובדקה ה-63 המחליף דלה ימפולסקי דחק מקרוב כדור רוחב כדי לקבוע 3:3 גדול ודרמטי.

מהלך המשחק

דקה 7 - קרופניק מתח שריר וראובן עטר הקפיץ מהספסל את עדי נמני, שהחליפו.

דקה 12 - גול! ניר נחום העלה את נתניה ל-0:1, לאחר שחטף כדור במרכז המגרש ושעט קדימה, ומ-16 מטר בעט שטוח פנימה.

דקה 15 - גול! אייל שן הכניס כדור בנגיחה והשאיר את אוהד קדוסי מול אריאס, חלוץ הפועל פתח תקוה גלגל פנימה וקבע שוויון מהיר. 1:1.

דקה 34: גול! בן הרוש כשל בהרחקת כדור מתוך הרחבה, קדוסי השתלט עליו ובעט חזק למשקוף ופנימה. 1:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 41 - גול! גיא צרפתי הקפיץ כדור מבריק לקדוסי, ומול השוער החלוץ הקפיץ פנימה וקבע 1:3 גדול למלאבסים.

דקה 50 - גול! חן עזרא הרים כדור חופשי וקובי דג'אני נותר לא מכוסה ברחבת פתח תקוה, ונגח מחמישה מטרים לפינה של שניר דורי כדי לצמק ל-3:2.

דקה 58 - כדור חופשי של חן עזרא הגיע לבן הרוש בתוך הרחבה, אך זה בעט חלש לידיים של דורי.

דקה 61 - סבע נשלח לעימות ישיר, אך יציאה טובה של דורי ועזרה משחקן הגנה של הפועל פתח תקוה מנעו מנתניה שער.

דקה 63 - גול! מוגרבי פרץ לרחבת פתח תקוה מימין, העביר כדור רוחב וימפולסקי דחק פנימה, והשווה ל-3:3.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק (עדי נמני, 7), עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, עומר פרץ (דלה ימפולסקי, 46), ניר נחום, פיראס מוגרבי, חן עזרא, אחמד סבע.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, דניאל אדו, גל כהן, עמירן שקלים, אייל שן, יניב לוזון (אלון תורג'מן, 72), רפי דהן, גיא צרפתי, גיא דיין, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully