וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "זה טיפשי, אי אפשר לשרוק בוז למלו"

כוכב הלייקרס שוב ביקר את אוהדי דנבר. על המשחק: "אני יכול לקלוע בכל רגע". ג'מאל קרופורד: "קשה לשכוח משחק כזה"

לוס אנג'לס לייקרס גברה הלילה (בין שישי לשבת) על דנבר בפפסי סנטר שבקולרדו 97:107. כאשר מי שגנב את ההצגה בגדול היה קובי בריאנט. עוד לפני המשחק בין שתי הקבוצות ביקר הממבה השחורה את הקהל של דנבר כאשר אמר שזה טיפשי לשרוק לכרמלו אנתוני שריקות בוז. במשחק עצמו השתיק קובי עם 14 נקודות ברבע השלישי מתוך ה-18, ולסיום נזף שוב כוכב LA בקהל.

"מלו הוא חבר טוב שלי", אמר בריאנט, "וזה נכון. זה טיפשי. אי אפשר לשרוק לו בוז. זה מטופש. אם אתם שורקים לו בוז בפעם הראשונה, אז העברתם לו את המסר וזהו, לא צריך יותר".

על המשחק אמר קובי: "חשוב לי לשמור את החברים שלי מעורבים במשחק ועל ידי כך לבנות את הביטחון שלהם. אני יודע שכאשר אני רותצה אני יכול לקלעו בכל רגע נתון. ברבע השלישי זה מה שקרה".

ג'ורג' קארל, מאמן הנגאטס, התייחס אגב לפרשת מלו הבלתי נגמרת, ואמר בהומור משובח: "יש שני דברים שאני אוהב לעשות - לשתות בירה ולאכול הרבה. כרגע, לאור המצב, אני לא עושה אף אחד מהם, אז לפחות אני מסודר מהבחינה הבריאותית".

פארקר: "טימי היה נהדר"

* פול פירס אמר לאחר הניצחון של בוסטון 86:110 על יוטה: "אנחנו עושים את כל הדברים הקטנים שעוזרים לנו להוציא לפועל. הרבה דברים קטנים שלא רואים שדוק ריברס אוהד לדבר איתנו עליהם. לעשות את הדברים הקטנים זה מה שקבוצות גדולות עושות, ואני חושב שאנחנו בדרך לשלוט בדברים הללו".

* ג'מאל קרופורד, שהיה היחיד כמעט שהיה סביר בתבוסה הכואבת של ההוקס באטלנטה לניו אורלינס הורנטס, 100:59, אמר: "זה כאילו הלכנו על קליפות ביצים במשחק הזה. אני אשקר אם אומר שקל לשכוח משחקים כאלה. אבל גם אם מפסידים ב-40 נקודות זה עדיין הפסד. חייבים להתקדם. זה לא כמו כדורגל שאנחנו יכולים לנוח שבוע, יש לנו הזדמנות לתקן כבר נגד שארלוט".

* טים דאנקן הראה הלילה שעדיין לא נס ליחו, כשסיים משחק עם שורה סטטיסטית יפה למהדרין של 21 נקודות, 16 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-5 חסימות. טוני פארקר פרגן: "טימי היה נהדר. הוא היה אגרסיבי בהליכה לסל. דואן בלייר היה גם מאוד פעיל בריבאונד ההתקפה והם עשו את העבודה השחורה". אמארה סטודמאייר אמר בעקבות ההפסד: "אני חושב שגרג פופוביץ' אולי 'לעס' אותם לאחר ההפסד שלהם בניו יורק, אז אולי בגלל זה הם יצאו כל כך מרוכזים, כמו שאנחנו היינו צריכים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully