וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקווים שהתגברו על התקלה

מכבי חיפה ספגה מכה בגלגל בתיקו נגד הפועל באר שבע, אבל רוצה לקוות שכוח ההרתעה שחזר אליה, נמצא שם. בני יהודה מעודדת מהניצחון האחרון על הפועל חיפה. אז איך זה ייגמר?

משחקים 56-57: מכבי חיפה – בני יהודה

יחסי הכוחות:

מכבי חיפה מגיעה שוב לקרית אליעזר על רקע הביקורות על כך שהיא קבוצת בית לא ממש טובה, אבל הירוקים בעיקר רוצים לחזור להציג את היכולת מלפני המשחק נגד הפועל באר שבע, מולה הם סיימו ב-2:2. בבני יהודה ינסו להמשיך לרוץ קדימה אחרי הניצחון על הפועל חיפה במחזור האחרון ויקוו להתרומם עוד יותר בטבלה כדי להגיע למרכזה.

מפגשים אחרונים:

הפעם האחרונה שבני יהודה ניצחה את הירוקים הייתה רק באפריל 2008 (בשמונת המפגשים האחרונים הם לא ניצחו). חיפה ניצחה העונה 2:3 את הכתומים בסיבוב הראשון (ליאור רפאלוב כבש צמד, ולדימיר דבאלישווילי הוסיף; פדרו גלבאן כבש צמד לכתומים).

מומנטום:

הירוקים מגיעים כאמור אחרי 2:2 נגד הפועל באר שבע ובכל מקרה לא הפסידו בתשעת המחזורים האחרונים (מאז שהפסידו 2:0 להפועל תל אביב). 11 שערים כבשה חיפה בארבעת המחזורים האחרונים. בני יהודה ניצחה במחזור האחרון 2:3 את הפועל חיפה וקטעה בכך רצף של חמישה משחקים שבהם לא השיגה ניצחון.

כמות שערים:

ההתקפה הירוקה כבשה עשרה שערים פחות מזו של הפועל תל אביב וההגנה של מכבי חיפה נמצאת כרגע במקום השני בליגה (ספגה שני שערים יותר ממכבי תל אביב). מבחינת ההתקפה של בני יהודה, הרי שהכתומים מצטיינים יותר רק מבני סכנין והפועל רמת גן. לעומת זאת, הם ספגו עשרים שערים בלבד (1.1 שערים בממוצע למשחק).

ההימורים שלנו:

מכבי חיפה – בני יהודה 1 (1.3)
אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.9)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully