וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סתם מפגש קצוות

לכאורה המפגש בין אסטון וילה ומנצ'סטר סיטי נראה קל להימור, אבל משהו אומר לנו שזה לא הולך להסתיים עם עוד ניצחון של הסיטיזנס

משחקים 69-71: אסטון וילה – מנצ'סטר סיטי

יחסי הכוחות:

לכאורה מדובר בקרב קצוות, אבל אין ספק שמי שחושב שהניצחון נמצא בכיס של הסיטיזנס, הטעות בידיו. אסטון וילה, שנמצאת בתחתית, נאבקת העונה על חייה וממש לא מזמן הצליחה לכפות 3:3 נגד צ'לסי. מנצ'סטר סיטי, שמנסה להתקדם למקום הראשון, מקווה שגם יונייטד תיפול, אבל בינתיים יש לה 45 נקודות, בדיוק כמו לאדומים של אלכס פרגוסון, וכדי לפחות לשמר את מצבה, היא חייבת לנצח.

מפגשים אחרונים:

אסטון וילה לא ניצחה את מנצ'סטר סיטי מאז אוגוסט 2008, אז היא פגשה אותה בליגה וניצחה 2:4. העונה הקבוצות נפגשו פעם אחת (בליגה) ומנצ'סטר סיטי הביסה בסיבוב הראשון את היריבה 0:4 אחרי שמריו באלוטלי הפגיז שלושער ולסקוט הוסיף שער נוסף. אגב, הפעם האחרונה שסיטי חזרה עם ניצחון חוץ נגד אסטון וילה הייתה רק ב-2006 אז היא ניצחה 1:3.

מומנטום:

התכולים מגיעים למשחק אחרי 3:4 גדול ומצד שני כואב נגד וולבס ובסך הכל לא הפסידו בחמשת המחזורים האחרונים, רצף שהחל בעצם מאז ההפסד 2:1 לאברטון. בחמשת המשחקים האחרונים, סיטי צברה ארבעה ניצחונות ותיקו. אסטון וילה לעומת זאת לא ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים, כשבמשחק האחרון הם סיימו ב-1:1 נגד בירמינגהאם.

כמות שערים:

למרות מיקומה, למנצ'סטר סיטי אין את ההתקפה החזקה בליגה. שחקניו של רוברטו מאנצ'יני כבשו העונה 37 שערים, שזה פחות מהכמות של יונייטד, ארסנל וצ'לסי. מבחינת ההגנה, סיטי צועדת במקום הראשון יחד עם יונייטד וצ'לסי. אסטון וילה (24 שערים) כובשת יותר מקבוצות התחתית שנאבקות עימה, אבל ספגה העונה כבר 39 שערים (1.77 שערים בממוצע למשחק).

ההימורים שלנו:

אסטון וילה – מנצ'סטר סיטי איקס (3.0)
אסטון וילה (1+) – מנצ'סטר סיטי 1 (1.70)
אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.90)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully