וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אסיה: יפן ואוזבקיסטן בחצי הגמר

היפנים לא התרגשו מחיסרון מספרי, הפכו פיגור 2:1 והדיחו את קטאר המארחת עם 2:3 דרמטי. האוזבקים גברו על ירדן 1:2

דרמה גדולה נרשמה הערב (שישי) ברבע גמר אליפות אסיה, כאשר נבחרת יפן השלימה קאמבק מצוין ממש ברגע האחרון על מנת להדיח את המארחת, קטאר, עם 2:3 מרתק. הקטארים עלו ליתרון מפתיע בדקה ה-12, כאשר החלוץ ממוצא אורגוואי סבסטיאן סוריה כבש, ספק מעמדת נבדל, וקבע 0:1 למארחת המאושרת, שמעולם לא העפילה לחצי גמר האליפות. אלא שבשלב הזה היפנים נכנסו לעניינים, ובדקה ה-28 הם גם מצאו את השוויון כאשר שינג'י קגאווה כבש את שערו הראשון בטורניר ואיזן ל-1:1.

בדקה ה-62 נותרה יפן בעשרה שחקנים לאחר שמאיה יושידה קיבל כרטיס צהוב שני, ואם זה לא הספיק, שבה קטאר להוליך כשפביו סזאר מצא את הרשת מהכדור החופשי וקבע 1:2. גמור? עדיין לא. האורחים השוו ל-2:2 בדקה ה-70 מרגליו של קגאווה, וחגגו מהפך וניצחון גדול בדקה ה-89, כשמסהיקו אינוהה כבש מול שער ריק, ושלח את קבוצתו לארבע האחרונות של האליפות, למורת רוחם של אלפי הקטארים המאוכזבים ביציעים. בחצי הגמר יפגשו היפנים את המנצחת בין איראן ודרום קוריאה, שיתעמתו מחר.

נבחרת נוספת שהבטיחה את מקומה בארבע האחרונות של הטורניר היא אוזבקיסטן, שניצחה את ירדן 1:2. האוזבקים קיבלו צמד בזק תוצרת אולגובק בקייב בתוך חמש הדקות הראשונות של המחצית השניה כדי לעלות ל-0:2, ואף שירדן מצאה את השער המצמק מרגליו של בשאר באני הקפטן בדקה ה-58, יותר מזה היא לא השיגה. כעת מחכה אובזקיסטן בחצי הגמר למנצחת בין אוסטרליה ועיראק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully