וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד בכורה העונה למכבי ראשל"צ

אחרי 12 משחקים, הצהובים הפסידו במגרשם הביתי לאס"א תל אביב 32:30. צפו בתקציר הפועל ראשל"צ הביסה את מכבי ת"א

ספורט 5

צפו בתקציר המשחק ובתגובות באדיבות ספורט 5

המחזור השני בבתי הפלייאוף של ליגת הכדוריד התקיים הערב (שישי) כאשר מכבי ראשון לציון רשמה הפסד ראשון העונה, כשאחרי 13 משחקי ליגה הייתה זו אס"א תל אביב שניצחה אותה 30:32 ועוד בבית "מכבי" בראשון לציון. התל-אביבים, שאיבדו בשבוע שעבר יתרון של שישה שערים בדרבי התל אביבי נגד מכבי, היו קרובים לאבד יתרון דומה גם הפעם במחצית השניה, אבל הצליחו להמנע מלאבד את הראש והשיגו ניצחון יקר, ששמר על מקומם השני בטבלה.

מכבי ראשון לציון שיחקה ללא גל אברהם ואריאל רוזנטל, אבל גם אס"א הופיעה ללא סאריץ' ואיציק חליפי, ובכל זאת נראתה כמו הקבוצה הבכירה יותר על המגרש, עם דומיננטיות במחצית הראשונה, שהובילה גם ליתרון של חמישה שערים במחצית השניה. ריצה מרשימה מאוד של מכבי ראשון לציון הובילה אותם לשוויון 27:27 כשנותרו 11 דקות לסיום המשחק, אלא שחניכיו של גלעד מאור לא הצליחו לנצל את המומנטום והאווירה הביתית, וביצעט טעויות קריטיות כמו למשל הרחקה מיותרת של פיליפ מריאן כשנותרו 1:20 דק' לסיום, מה שבסופו של דבר עלה להם בהפסד כשתום מטלון כבש את השער שהבטיח ניצחון 10 שניות לסיום. עבור מטלון זה היה מפגש החוץ הראשון נגד מכבי ראשון לציון, קבוצתו לשעבר ממנה השתחרר לפני שנתיים ונכנס להסגר של שנה. מטלון הצטיין באס"א וסיים את המשחק עם 10 שערים עבור מחזיקת הגביע.

מי שעבדה פחות קשה במשחק שהתקיים במקביל בהדר יוסף הייתה הפועל ראשון לציון, שהביסה את מכבי תל אביב 24:37. במשחק נוסף בבית העליון ניצחה בני הרצליה 20:22 את מכבי קרית מוצקין.

בבית הפלייאוף התחתון, נועלת הטבלה עירוני פתח תקוה הפסידה למכבי רעננה 29:26 ועדיין לא השיגה נקודות ראשונות העונה. ברענה צריכים לחשוש מעירוני רחובות, שנראה שהתאוששה עם החזרה מהפגרה וניצחה את הפועל קרית אונו/גני תקוה 23:28.

א.ס. רמת השרון וא.כ. נס ציונה סיימו את משחקן בתיקו 30:30, לאחר שנס ציונה הוליכה 15:18 בהפסקה. טלה דאדא כבש 10 לזכות רמה"ש וגיא בסקין הוסיף 5. בנ"צ כבשו ברק פריד 11, גל כרמון 7 ורועי ביטון 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully