וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - אשדוד: סבן בלם, אלברמן יסופסל

21.1.2011 / 15:36

מוטי איוניר מתכנן שינויים לאור היעדרותם של ניבאלדו ופאביצ'ביץ' (19:30, ספורט2). בוזגלו יפתח, מקרייב לא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הקודם ניצחה מכבי תל אביב 1:2 באשדוד, כשאת השערים במשחק כבשו מלכי השערים של שתי הקבוצות העונה, האריס מדוניאנין ואלירן עטר למכבי, משה אוחיון לאשדוד.

* הניצחון האחרון של מ.ס. אשדוד במשחק חוץ על מכבי תל אביב היה בעונת 2004/5. אז זה נגמר 0:1 משער עצמי של הבלם משה מישאלוב.

* מכבי תל אביב כבר הפסידה כבר העונה בשלושה משחקי בית.
אשדוד שמרה על רשת נקיה בשני משחקי החוץ שלה נגד שתי התל אביביות האחרות, היא ניצחה 0:2 את הפועל ונפרדה בתיקו 0:0 מבני יהודה.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

אחרי בכורה מוצלחת עם ניצחון חוץ בסכנין, יגיע המאמן מוטי איוניר למשחק ביתי ראשון כמאמן הצהובים בתקווה להמשיך במומנטום החיובי של קבוצתו החדשה. מהאימון המסכם נעדר הבלם ניבאלדו הפצוע, שככל הנראה לא יהיה בסגל כמו גם בנוסף לסאבו פאביצ'ביץ' המוצהב. גם גיא סולומון וניסו קפילוטו החולים החמיצו את האימון. על פי התרגול הטקטי שערך איוניר מסתמן שקלמי סבן יפתח כבלם לצידו של אבי סטרול, בעוד שדור מלול ויואב זיו יתופקדו כמגינים. גל אלברמן, שהחלים ממחלה, השלים אימון מלא, אך הוא לא מתוכנן לפתוח. מי שיפתחו בקישור האחורי יהיו ג'יבריל סידיבה וג'יזרמו ישראלביץ' ובחלק הקדמי ישלובו האריס מדוניאנין, אלירן עטר ושני המחליפים משבוע שעבר, מאור בוזגלו ורוברטו קולאוטי.

בקבוצה מצפים לאצטדיון מלא על פי קצב מכירת הכרטיסים עד כה. בגלל סגירתו של יציע 10 עקב העונש שספגו הצהובים, יופנו מנויי שערים 10 ו-11 ליציעים 4 ו-5, בעוד ששער 11 יוקצה לאוהדי אשדוד.

מ.ס אשדוד:

אשדוד מגיעה למשחק במצב רוח טוב אחרי הניצחון הביתי נגד מכבי נתניה במחזור הקודם. המאמן ג'ון גרגורי מתכנן לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בנצחון נגד נתניה, מה שאומר שהחלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב יפתח שוב על הספסל ונבו מזרחי הצעיר יפתח לצידו של עידן שריקי בהתקפה. מקרייב עושה לאחרונה מאמצים למצוא לעצמו קבוצה אחרת באירופה כאשר נכון לעכשיו הביעו קבאלה היוונית ופרטיזן בלגרד הסרבית עניין בחלוץ, אולם עד כה לא התקבלה שום פנייה רשמית. הנהלת המועדון תעמיד בשבת הסעה חינם לאוהדי הקבוצה שירצו להגיע לבלומפילד, כאשר האוטובוס ייצא בשעה 17:30 מהרחבה בסמוך לאצטדיון הי"א.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: מאור בוזגלו

בשבוע שעבר נכנס בוזגלו כמחליף ומיד בישל שער לרוברטו קולאוטי. הפעם מאמין המאמן איוניר שבוזגלו יכול לתרום כבר מהפתיחה. הקשר הצעיר, שנאלץ להדוף השבוע את דברי אביו בתקשורת, יהיה חלק מחוליה קדמית מפלצתית והשילוב בינו לבין האריס מדוניאנין בקישור של הצהובים אמור לדחוף את הקבוצה לנצחון שלישי ברציפות.

מ.ס אשדוד: עידן שריקי

למרות הבישול בנצחון על נתניה, שריקי יודע שמצפים ממנו לכבוש שערים. בשבת הוא יפגוש חוליית הגנה צהובה שחסרה את שני הבלמים הבכירים שלה, ניבאלדו ופאביצ'ביץ', ואולי זה יעזור לו סוף סוף לחזור לכושר הבקעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, אבי סטרול, קלמי סבן, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גיז'רמו ישראלביץ', האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

הרכב מ.ס אשדוד: : יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, נבו מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully