וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את סנטאנדר

שערים של פדרו, מסי ואינייסטה סידרו לאלופה ניצחון 14 ברצף. 3:4 דרמטי לולנסיה מול מלאגה, סביליה ניצחה 1:4 את לבנטה

אחרי שהשבוע נערכו רבעי גמר גביע המלך, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-20 בליגה הספרדית והקרבות בצמרת התחדשו. קרבות? ממש לא כשמדברים על ברצלונה. הקבוצה של פפ גווארדיולה, שהפסידה 3:1 בגומלין מול בטיס אך עלתה לחצי הגמר בזכות הניצחון 0:5 במשחק הראשון בקאמפ נואו, טיילה ל-0:3 קל על סנטאנדר והגדילה את הפער בצמרת לשבע נקודות, יממה לפני שריאל מדריד תארח את מאיורקה. סביליה, שתפגוש את הבלאנקוס בחצי גמר הגביע, ניצחה בקלות 1:4 את לבנטה. במשחק המטורף של הערב ניצחה ולנסיה את מלאגה 3:4 אבל לא לפני שהיתה צריכה לעבוד קשה במיוחד, מול 9 שחקנים.

ברצלונה - סנטאנדר 0:3

האלופה טעמה את טעמו של הפסד אחרי 28 משחקים רצופים, אבל בליגה היא לא נותנת לאף אחד להרוס לה. ברצלונה פתחה הערב את הסיבוב השני בליגה עם 0:3 את סנטאנדר ורשמה ניצחון ליגה מספר 14 ברציפות, שהגדיל את הפער שלה מריאל מדריד לשבע נקודות באופן זמני, עד משחקה מחר. פדרו, ליואנל מסי ואנדרס אינייסטה כבשו וניצחו על המקהלה של פפ גווארדיולה, שניצחה גם במחזור הראשון 0:3 את סנטאנדר.

בארסה עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה כשחילופי מסירות בין דויד וייה לליאונל מסי הסתיימו בהגבהה של האחרון ובדחיקה של פדרו מול שער ריק פנימה, 0:1 לברצלונה. האלופה הספרדית מצאה את השער השני בדקה ה-32 כשדויד וייה הוכשל ברחבה על ידי הנריקה. ליאונל מסי לקח את הפנדל ובעט בקלות לפינה כדי לקבוע 0:2 לברצלונה. בדקה ה-57 מצאה ברצלונה את השער השלישי אחרי מהלך ענק. וייה פרץ מאגף שמאל, יישר למרכז, שם חיכה פדרו שהשאיר עם העקב לאנדרס אינייסטה שבעט טיל פנימה, 0:3 לבארסה.

ולנסיה - מלאגה 3:4

הקבוצה של אונאי העלתה את רצף הניצחונות שלה ל-5, אבל לא לפני שנאבקה במשך 94 דקות באורחים הלוחמניים, שהציגו משחק הירואי. ההתמודדות נפתחה בקצב נהדר, וכבר בדקה ה-9 הימם רונדון את יושבי המסטאייה כשהעלה את האורחים ליתרון, כשחוליו באפטיסטה שלח כדור טוב לאפונו, וזה מצא את רונדון שכבש בקלילות מקרוב.

לא חלפו 4 דקות, והגיע תורה של ולנסיה להכות: חואן מאטה פרץ אל הרחבה והוכשל על ידי דמיקליס, שמיד ראה את הכרטיס האדום, והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. מאטה שלח את הכדור אל הרשת, וקבע 1:1. אלא שהאורחים ממלאגה לא ויתרו, ובדקה ה-35 חזור להוביל, כשבעיטה חופשית מצויינת של דודה הגיעה לורנדון ששוב כבש מקרוב. ולנסיה עלתה עם הרבה התלהבות למחצית השניה במטרה למצוא את שער השיוויון, ובדקה ה-53 היא מצאה אותו.

סולדאדו שעלה כמחליף קיבל כדור טוב מפבלו הרננדז, והכניע את שוער האורחים. בדקה ה-65 חטפה מלאגה מכה נוספת, כרוסאריו אמר מילה מיותרת לקוון וראה כרטיס אדום. ולנסיה לא איבדה זמן, והשלימה מהפך שתי דקות מאוחר יותר, כשבאנגה קיבל כדור לאחר קרן, ושלח בעיטה מצויינת אל הפינה הימנית. נגמר? ממש לא. מלאגה לא התחשבה בנחיתות המספרית, המשיכה לתקוף את שערם של המארחים ומצאה את השיוויון בדקה ה-79, מרגליו של באפטיסטה. הדרמה נמשכה כשבדקה ה-82 נשלח עוד איש של מלאגה אל היציע, אלא שהפעם היה מדובר במנואל פלגריני שהורחק. דווקא כשהיה נדמה שהאורחים יוציאו נקודה יקרה, הגיעה ה-90, סולדאדו מצא את אדוריץ שכבש את שער הניצחון הדרמטי, והאוהדים המקומיים יכלו לנשום לרווחה.

סביליה - לבנטה 1:4

האנדלוסים התאוששו מההפסד הביתי שספגו בשבוע שעבר מול אספניול, ניצחו בקלות את היריבה מהתחתית ועלו זמנית למקום השביעי. לואיס פביאנו כיכב עם שלושער בדקות 28, 43 (פנדל) ו-68. גם הבלם ז'וליאן אסקודה כבש בנגיחה בדקה ה-39, כשמנגד צ'יסקו מוניוז כבש שער ניחומים בדקה ה-58.

עדכון ראשון: 20:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully