וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד הטניס החליטו: המתקן הלאומי יוקם ברמת השרון

בישיבת ההנהלה סוכם כי המתקן יכלול חדרי כושר וטיפולים ושלושה מגרשי אימון. כעת מחכים לאישור הנהלת המרכזים

במסגרת ישיבת ההנהלה הקבועה של איגוד הטניס, המתקיימת מדי חודש, הוחלט היום (שישי) על הקמת המתקן הלאומי של איגוד הטניס בסמוך למרכז הטניס רמת השרון. ב-27 לינואר צפויה להתכנס ההנהלה הבינלאומית של מרכזי הטניס על מנת לקיים דיון בנושא. לאחר מכן, צפוי להיחתם הסכם משפטי בין האיגוד למרכז הטניס ולבסוף תוגש בקשה למשרד המדע, התרבות והספורט שעתיד לתקצב את הקמת המתקן.

המתקן הלאומי יכלול בניין משרדים בגודל 500 מ"ר, הכולל ספריית הדרכה מקצועית, חדר כושר ייעודי לטניסאים, חדרי טפולים והתאוששות ושלושה מגרשי אימון לשחקני נבחרות בכל הגילאים. כזכור, בעת האחרונה החל עידן חדש ביחסים בין האיגוד למרכז. בין השאר, משתפים הגופים פעולה בנושאי הדרכה, קורסי שיפוט משותפים ואימוני נבחרות משולבים לשחקני המועדונים ומרכז הטניס.

איאן פרומן, נשיא איגוד הטניס, ברך על ההחלטה: "זוהי התגשמות של חלום עבורי. כמי שהיה גם במרכז הטניס וגם באיגוד הטניס אני מבין את חשיבות שיתוף הפעולה בין הגופים, שמטרתה היא טובת הטניס הישראלי. ויכוחים, כמו שראינו בשנים האחרונות, לא ישיגו דבר ולכן אני מרוצה עד מאוד מההחלטה".

יו"ר האיגוד, מיכאל קליין, ציין כי מדובר בהחלטה משמעותית: "זוהי החלטה היסטורית שאני משוכנע שתסייע לקידום הענף". משה חביב, מנכ"ל איגוד הטניס, סיפר: "היום הנהלת איגוד הטניס קיבלה החלטה אמיצה, על הקמת הבית הלאומי בסמוך לרמת השרון. אני חושב שדבר זה יביא לקידום הטניס הישראלי ואני מקווה שהנהלת מרכז הטניס תשמח על ההחלטה של האיגוד ותאשרה. גם דני גלי, מנכ"ל מרכזי הטניס בישראל, שמח על ההחלטה: "אני מקווה ששיתוף הפעולה המתחדש יביא גם להדדיות בארץ ובחו"ל, ואני סמוך ובטוח שהדבר יעשה רק טוב לטניס הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully