וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה את הפועל חולון 69:74

הקבוצה של ליובין שוב נראתה רע, אבל משחק גדול של דגן יבזורי (7 מ-12 לשלוש, 21 נקודות) הוביל אותה לניצחון ביתי

דגן יבזורי קיבל רק 7 דקות במשחק ההפסד של גלבוע/גליל מול ראשון לציון במחזור האחרון, אבל הערב (שבת) הוא אותת למאמנו, ליאור ליובין שמעתה והלאה, עדיף שיישאר על הפרקט כמה שיותר. יבזורי סגר עוד ערב ענק מחוץ לקשת (7 שלשות, 21 נקודות), וחיפה על משחק חלש של חבריו, בדרך לניצחון ביתי לא פשוט על הפועל חולון, 69:74. עם זאת, האלופה יודעת היטב שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה. החבורה של ליובין אמנם שברה את רצף שני ההפסדים, אבל עדיין חסרת מנהיג בהתקפה, ובחירת הזריקות שלה, בעיקר בשלבי הסיום, עדיין טעונת שיפור משמעותי. חולון לעומת זאת שוב נותרת עם המחמאות על הקרב העיקש שנתנה ללא ג'יימי ארנולד ומורן רוט, אבל גם היא הציגה מחצית שניה נוראית בהתקפה, ונראה שאם משהו לא ישתנה שם במהירות, היא עלולה שוב למצוא את עצמה בתחתית.


יבזורי תפר לא פחות מ-5 שלשות במחצית הראשונה, וגלבוע/גליל כבר עלתה ליתרון מבטיח של 14. אלא שאז העיר פרנקו את שחקניו, ובריצת 0:13 הצליחה לרדת בפיגור 3 בלבד למחצית. הרבע השלישי היה חלש מאוד מבחינת כדורסל, והאלופה ניצלה עבירה טכנית כדי לברוח ליתרון 7, אך מלצר והיית השלימו מהפך ברבע האחרון שהעביר את היתרון לאורחים. דווקא אז נתקעה חולון, בדיוק כפי שקורה לה לא מעט העונה, וקבוצתו של ליובין מצאה את יבזורי, 35 שניות לסיום, וזה תפר את השלשה השביעית שלו הערב, העלה את המארחים ליתרון 6, והביא לקבוצתו את הניצחון החשוב.

מהלך המשחק

חולון עלתה ליתרון מהיר, אבל שלשה של יבזורי ונקודות של ווילקרסון העירו את הקהל המקומי. האורחים הגיבו טוב עם ריצת 0:7, אבל שלשה של יבזורי קבעה שוויון 9:9. מקל החל לנהל היטב את התקפת האלופה, ויבזורי תפר שלשה שלישית בדרך ליתרון 6. חולון צימקה עם נקודות של מלצר, אבל שלשה נוספת של יבזורי עם סיום הרבע הראשון קבעה 20:26 לאלופה. המומנטום של המארחים נמשך גם ברבע השני כשקוז'יקרו וגרין מעלים אותה ל-22:36. האורחים לא ויתרו, התחילו לשמור וניצלו איבודי כדור של גלבוע/גליל כדי לבצע ריצה נהדרת של 0:13 כדי לקבוע 36:35. יבזורי, מי אם לא, היה זה ששבר את הבצורת עם השלשה החמישית שלו, וגלבוע/גליל הוליכה במחצית 37:39.

פאוול בסל מטורף קבע שיוויון בפתיחת המחצית השניה, אבל יבזורי שוב הכה מחוץ לקשת. היית החזיר באחת משלו, אך קבוצתו ספגה עבירה טכנית, ומקל וגרין קבעו יתרון 46:53. חולון לקחה רצף של זריקות רעות, והצליחה רק לצמק מעט לקראת הרבע האחרון ל-53:49. היית פתח טוב את הרבע האחרון עם חדירה טובה, ומלצר השלים את המהפך כשהעלה את חולון ליתרון 53:54. שתי הקבוצות נראו נורא בהתקפה, אבל גליל היתה זו שהצליחה לחבר כמה נקודות יחדיו ועלתה ליתרון 4 בזכות שלשה של מקל ונקודות של קוז'יקרו. חולון המשיכה לעשות שטויות, ודאנק נהדר של גרין קבע 63:69, לפני הדקה האחרונה. היית וקמפבל צימקו, אבל אז הגיעה השלשה האחרונה של יבזורי שקבעה יתרון 6 למארחים, ומשם חולון כבר לא הצליחה לחזור.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל גלבוע/גליל: דגן יבזורי 21 (7 מ-12 לשלוש) נקודות, 3 חטיפות, וורן קרטר 16 ו-7 ריבאונדים, עידו קוז'יקרו 13 ו-10 ריבאונדים, רודני גרין 9 ו-5 ריבאונדים, גל מקל (3 מ-9 מהשדה) 7 ו-7 אסיסטים, ג'ק מקלינטון וטיילר ווילקרסון (7 ריבאונדים) 4 נקודות כל אחד, גוני יזרעאלי (5 אסיסטים) ואנטון קזרנובסקי שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: רוברט היית 22 (2 מ-10 לשלוש), ריץ' מלצר 17 (5 מ-14 מהשדה), קאסיב פאוול 14, עמית בן דוד 8 (2 מ-8 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, אריק קמפבל 4 ו-7 ריבאונדים, ניר כהן 3, ליאור שגב 1 (5 ריבאונדים, 3 אסיסטים), שון דניאל שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully