וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון ו-ווסטהאם נפרדו ב-2:2

הפטישים היו בדרך לניצחון, אך פלאיני (90) מנע את זה מהם. סיטי הפסידה לוילה 1:0, ניצחונות למנ' יונייטד, ארסנל וליברפול

צמרת הפרמיירליג מתחממת ושלוש המוליכות עמדו במרכז העניינים במשחקי היום (שבת) במחזור ה-24. מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:5 את בירמינגהאם סיטי, עם שלושער של דימיטאר ברבאטוב. כנראה שרובין ואן פרסי קינא בו וכבש שלושער משל עצמו ב-0:3 של ארסנל באמירייטס על וויגאן. במשחק שסגר את הערב הפתיעה אסטון וילה עם 0:1 על מנצ'סטר סיטי.

בתחתית, אברהם גרנט, שקיבל השבוע גיבוי מלא מהנהלת ווסטהאם, הדריך את הפטישים במשחק החוץ מול אברטון ל-2:2. במשחק שפתח את המחזור, ליברפול השיגה ניצחון ראשון מאז בואו של קני דלגליש, כשגברה 0:3 בחוץ על וולבס.

וולבס - ליברפול 3:0

קני דלגליש סוף כל סוף השיג ניצחון מאז החזרה לעמדת המאמן בליברפול, ועוד עשה זאת במגרש בו האדומים לא ניצחו מאז אפריל 1979. ג'יימי קראגר וסטיבן ג'רארד שוב נעדרו משורות האורחים, אבל הפעם זה לא מנע מהם לנצח אחרי חמישה הפסדי חוץ רצופים ולברוח קצת מהתחתית הלוהטת.

ליברפול נהנתה ממשחק נהדר של ראול מיירלש הפורטוגלי, שהופך לאחרונה משמעותי יותר ויותר. בדקה ה-36 שבר הפורטוגלי את מלכודת הנבדל הכושלת של וולבס אחרי כדור עומק ששלח לעברו פולסן, והעביר מסירת רוחב שסידרה לפרננדו טורס שער קל. בדקה ה-50 מיירלש כבר היה חתום על שער בעצמו, כשהניף את רגל ימין וירה מהאוויר מ-20 מטרים כדור אדיר לחיבורים. טורס חתם את התוצאה בתוספת הזמן אחרי פריצה של דירק קאוט, והעלה את מאזנו לתשעה שערי ליגה. דלגליש יכול לחייך.

מנצ'סטר יונייטד - בירמינגהאם 0:5

אחרי שכבר כבש העונה חמישייה, דימיטאר ברבאטוב הוסיף למאזנו שלושער שני, הפעם על חשבון יריבה אומללה שלא היוותה למנצ'סטר יונייטד יריב. החלוץ הבולגרי שבר "בצורת" של שלושה משחקים ללא שער ועשה את זה בגדול, כשקבוצתו רושמת משחק ליגה 27 ברציפות ללא הפסד.

יונייטד לא התכוונה לרחם על על היריבה מהתחתית וכבר אחרי שתי דקות עלתה ליתרון כשנגיחה של ג'ון אושיי מצאה את הראש של דימיטאר ברבאטוב, שבעצמו נגח פנימה. בדקה ה-31 זה כבר 0:2 ושוב ברבאטוב הכובש, הפעם אחרי מסירה של ווין רוני ושער קליל בתוך הרחבה. אקורד הסיום של המחצית הראשונה היה שייך גם כן לשדים האדומים, כשרוני שוב מבשל, הפעם באמצעות כדור רוחב פנטסטי לריאן גיגס, שכבש מקרוב. ברבאטוב השלים את השלושער בדקה ה-53 ונאני הצטרף לחגיגה עם החמישי בדקה ה-76.

ארסנל - וויגאן 0:3

בזמן שהם רואים את יריבותיהם למאבק האליפות בקושי שומטות נקודות, התותחנים יודעים שגם להם אסור, בטח נגד יריבות חלשות בהרבה מהתחתית. היום הם עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. ארסנל הסתערה על השער של וויגאן מהפתיחה ואחרי כמה נסיונות עקרים, בדקה ה-17 אלכס סונג מצא את רובין ואן פרסי במסירת עומק נהדרת וזה, לבדו מול עלי אל חאבסי, הפציץ פנימה. ההולנדי שחוזר לכושר סירב להסתפק בכך וארסנל ידעה שהיתרון שלה שביר ושהיא חייבת שער נוסף. בדקה ה-58 זה הגיע, כשהפעם ססק פברגאס מוצא את ואן פרסי, שכבש שער חמישי בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. ארסנל הייתה עכשיו בדרכה הבטוחה לניצחון, אבל ואן פרסי עדיין היה רעב גם לאחר שהחמיץ פנדל בדקה ה-71, ובדקה ה-85 תאו וולקוט בישל לו שער נוסף. עוד שחקן עם שלושער היום, עוד ניצחון קל לקבוצה מהצמרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אברטון - ווסטהאם 2:2

שתי התבוסות האחרונות, 5:0 על ידי ניוקאסל ו-3:0 בבית לארסנל, הוסיפו הרבה לחץ בווסטהאם ובעיקר על מעמדו של אברהם גרנט. היה נדמה שהתבוסה בדרבי לתותחנים הייתה האחרונה של המנג'ר הישראלי על הקווים באפטון פארק, אך הוא שוב קיבל הזדמנות נוספת והערב כבר השיג תיקו 2:2 בחוץ מול אברטון בגודיסון פארק. תוצאה שאולי היו חותמים עליה מראש אלמלא ספגו שער ממרואן פלאיני בתוספת הזמן.

אברטון פתחה את המשחק עם שליטה מוחלטת בכדור (62 אחוזי החזקה), אך התקשתה להגיע להזדמנויות בעוד דווקא ווסטהאם יצאה לכמה מתפרצות מסוכנות וגם הצליחה למצוא את שער היתרון בדקה ה-26. מארק נובל הכניס מסירת עומק ללואיס בואה מורטה שיישר למרכז, שם חיכה ג'ונתן ספקטור שדחק פנימה, 0:1 לווסטהאם. שער מנוגד לחלוטין למהלכי המשחק. הפטישים שמרו על היתרון עד המחצית. הקבוצה של אברהם גרנט המשיכה להתגונן גם במחצית השנייה, אך שמרה על רשת נקייה.

העונש על המשחק ההגנתי הגיע בדקה ה-77, כשהרחקה לא טובה של פובר הגיעה לביליאלטדינוב, שבעט חצי יעף לפינה וקבע 1:1. בדקה ה-83 הגיעה אברטון להזדמנות מצוינת, אך קולמן, שנותר מול שער ריק, בעט ליציע. בדקה ה-85 שילמה אברטון על ההחמצה, כשהגבהה של ברידג' מצאה את פיקיון, שנגח לחיבורים וקבע 1:2 לווסטהאם. השוויון של אברטון הגיע בתוספת הזמן, כשפלאיני עצר כדור על החזה, הסתובב ובעט חזק לפינה הרחוקה ופנימה, 2:2 דרמטי.

הרכב אברטון: טים הווארד, ג'ון הייטינחה, סילבן דיסטן, לייטון ביינס, פיל נוויל, מרואן פלאיני, מיקל ארטטה, לאון אוסמן, שיימוס קולמן, ויקטור אניצ'בה (דיניאר ביליאלטדינוב, 69), ג'רמיין בקפורד (לואיס סאהה, 46).

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, מאתיו אפסון, ג'יימס תומקינס, ווין ברידג', ג'וליאן פובר, סקוט פארקר, ג'ונתן ספקטור, מארק נובל, לואיס בואה מורטה, פרדריק פיקיון, זאבון היינס (פרדי סירס, 81 (ווינסטון ריד, 90).

אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 0:1

שתי המבזבזות הגדולות של חלון ההעברות נפגשו הערב בווילה פארק, כשדווקא קבוצתו של ז'ראר הוייה, שהשיגה חמש נקודות בלבד בעשרת המחזורים האחרונים, הצליחה לצאת מחייכת. דארן בנט, שהצטרף לקבוצה רק השבוע תמורת 18 מיליון ליש"ט, התחיל לפרוע שטרות כבר הערב כשכבש בדקה ה-18 וסידר לאסטון וילה 0:1 על מנצ'סטר סיטי ונקמה על התבוסה 4:0, שהנחילה לה רק לפני חודש במשחקי חג המולד.

בדקה ה-18 כבש דארן בנט את שער הבכורה שלו בווילה. גבריאל אגבונלהאור מסר לאשלי יאנג, שבעט חזק. הארט הדף לא מספיק טוב ובנט הגיעה ראשון לכדור ודחק אותו פנימה כדי לקבוע 0:1 לאסטון וילה. התכולים של רוברטו מאנצ'יני שלטו במשחק באופן מוחלט במחצית השנייה, אך וילה הצליחה להסתגר בהגנה בצורה מוצלחת ולרדת עם הניצחון הכל כך מתוק הזה.

משחקים נוספים:

ניוקאסל - טוטנהאם 1:1
לניוקאסל: פבריסיו קולוצ'יני (59). לטוטנהאם: ארון לנון (90+1)

בלקפול - סנדרלנד 2:1
לבלקפול: צקרלי אדם (86, פנדל). לסנדרלנד: קיירן ריצ'דרדסון (15, 36)

פולהאם - סטוק 0:2
לפולהאם: קלינט דמפסי (33, 56 בפנדל)

עדכון ראשון: 18:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully