וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל רמת גן: הבולגרים יורדים לספסל

המאמן הזמני איציק ברוך יוותר על טופוזאקוב וטלקיסקי. אלמליח יחליף את בנימין בקבוצה של אלי כהן, כנפו עשוי לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הנצחון היחיד של הפועל רמת גן העונה הושג בסיבוב הראשון נגד הפועל עכו, אז ניצחו האורדונים 2:3 בזכות שער של דימיטאר טלקיסקי וצמד של קרום ביבישקוב.

* נועלת הטבלה מוליכה את הליגה עם שש החתמות חדשות בחלון ההעברות הנוכחי - עודד אלקיים, טל חן, אורליוס סטאפונקה, ציון צמח, דן רומן וג'ונתן אסוס.

* להפועל עכו ההתקפה השנייה בטיבה בליגה עם 34 שערי זכות (שנייה רק למכבי חיפה). מנגד, רמת גן ספגה הכי הרבה שערים העונה (35), ובחלק ההתקפי רק סכנין כבשה פחות ממנה.

* בשנים האחרונות הפועל רמת גן לא הצליחה לנצח את הפועל עכו במשחקי חוץ. המאזן מאז נובמבר 2007: שלושה ניצחונות לעכו, תיקו אחד ואפס שערי זכות לרמת גן.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

המאמן הזמני איציק ברוך ידריך את הקבוצה ולפחות על פי האימון המסכם נראה שהוא מתכנן מהפיכה בהרכב עם לא פחות מחמישה שינויים, כאשר הבולט הוא הצבתו של יקיר שינה בעמדת הבלם על חשבונו של אלין טופוזאקוב שיסופסל. גם דמיטאר טלקיסקי ישלם את מחיר הכישלונות של הקבוצה וישב ליד חברו הבולגרי על הספסל. וובה בראון ותמיר פור יפתחו בקישור האחורי, כאשר אורליוס סטאפונקה יפתח כחלוץ בודד בחוד.

ג'ונתן אסוס, שסגר את תנאיו בקבוצה, יצטרף באופן רישמי רק ביום ראשון ולא ייכלל בסגל. ראשי הקבוצה ממשיכים במשא ומתן עם החלוץ הבוליביאני רוברטו גאלינדו ועדין ממתינים שיגיע להתרשמות במועדון.

הפועל עכו:

אחרי התבוסה להפועל תל אביב (1:4) בהפועל עכו רוצים לשוב למסלול הניצחונות ואין יריבה טובה יותר לעשות זאת מאשר הפועל רמת גן. לאור השינויים הרבים בסגל האחרונה בטבלה שחקני עכו לא ראו היום וידאו של היריבה. "מה יש לראות וידאו שחצי קבוצה משבוע שעבר כבר לא משחקת שם" אמרו היום בקבוצה. אלי כהן ערך אסיפה לשחקניו ואמר להם: "הכל תלוי בנו. תשחקו בסבלנות ואל תתפתו לעלות עם הרבה שחקנים למעלה. אם לא נבקיע שער מוקדם תתאזרו בסבלנות ומהתחלה תפעילו עליהם כמה שיותר לחץ".

כהן צפוי לחזור למערך של שני בלמים, כשאיציק כהן ששב מפציעה יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ובמידה ויהיה כשיר הוא יפתח לצידו של דימקאו פידליס. בקישור כהן עדיין מתלבט בין רועי לוי לאבי כנפו, שחתם השבוע בקבוצה, כשבמידה וכנפו יפתח יוסט מהראן ראדי לקישור האחורי לצידו של אלמליח. ניקולאס פלצ'וק ישוב להרכב על חשבונו של אלי ארליך, מוחמד כליבאת ורועי דיין ימשיכו לתפקד בחלק הקדמי. ג'קו ערפאת צפוי לחזור רק בשבוע הבא.

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: אורליוס סטאפונקה

החלוץ הליטאי הובא כדי לחזק את חוליית ההתקפה החלשה של הקבוצה, שכבשה עד כה 13 שערים בלבד ב-18 מחזורים. כדי שהאורדונים ייצאו מעכו עם נקודות הוא יהיה חייב לתת תפוקה בשערים או לפחות בבישול לחבריו.

הפועל עכו: ליעד אלמליח

בהיעדרו של בן בנימין, שנחשב לבאנקר של אלי כהן בהרכב, יקבל מחר ליעד אלמליח את המושכות בקישור האחורי ויאלץ להוכיח למאמנו כי הנעליים של בנימין לא גדולות עליו, בפרט במשחק נגד יריבה הנחשבת לחלשה מעכו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, יקיר שינה, תמיר בן עמי, וובה בראון, תמיר פור, דן רומן, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, אורליוס סטאפונקה.

הפועל עכו: דודו גורש, שמעון הרוש, פדליס דמקאו, איציק כהן (גבע ברקאי), רן רוזוך', ליעד אלמליח, רועי לוי (אבי כנפו), מהראן ראדי, ניקולס פלצ'וק, מוחמד כליבאת, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully