וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני יהודה: קולמה בהרכב, יאיא בחוץ

המאמן שינה את ההרכב ברגע האחרון, הגנאי על הספסל מול בני יהודה (19:00). ורד לשחקנים: "יש לי סבלנות, יודע מה אני שווה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*בני יהודה ניצחה בקרית אליעזר רק פעם אחת ב-18 השנים האחרונים. זה קרה באפריל 2008, ומשה ביטון היה מי שכבש עבור הזהובים.

* בני יהודה היא גם הקבוצה שספגה הכי הרבה שערים בקרית אליעזר, עם 115 ספיגות ב-53 משחקים.

*בכל עשרת הניצחונות האחרונים של מכבי חיפה מול הזהובים בקרית אליעזר, היא לא ספגה אפילו שער אחד.

* בשבוע שעבר ניצחה קבוצת הנוער של בני יהודה את מכבי חיפה 0:2 כאשר גיל יצחק, כבש את הצמד המנצח. מחר יפתח יצחק במדי הקבוצה הבוגרת.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

למרות השיחה עם שי מימון אתמול, אלישע לוי החליט לתרגל גם היום את אנדריי פיליאבסקי לצדו של אריק בנאדו. ההפתעה באימון הייתה כשסיידו יאיא, שתורגל ביומיים האחרונים בהרכב קיבל את גופיית ההרכב השני וג'ון קולמה חזר ל-11 של המאמן, שערך שינוי ברגע האחרון.

בנוסף נראה כי המאמן יצטרך להתמודד בקרוב עם בעיה גדולה יותר: שחקנים בחיפה מדווחים כי עידן ורד מאוכזב לאחרונה ממעמדו משום שהוא לא מצליח להיכנס להרכב. "כשרפאלוב וגדיר יחזרו, כאב הראש שלו רק יגדל", סברו שחקנים בקבוצה. ורד עצמו אמר היום לשחקנים בקבוצה: "יש לי סבלנות, אני יודע מה אני שווה".

מלבד שני השינויים הללו, לוי החליט לא לשנות את ההרכב בתקווה שהשינוי הקטן שערך בינואר יקדם את הקבוצה שלו. טאלב טואטחה הצעיר שנכנס לנעליו של פיטר מסיללה ימשיך ב-11 לפחות עד תחילת חודש מרץ. בקבוצה המשיך להיבחן גם היום הבלם הבולגרי דניאל זלטקוב.

כחלק מההכנה לקראת המפגש מול הקבוצה של דרור קשטן, אלישע לוי תרגל מצבים נייחים. לשחקנים הוא הקרין קלטת של המשחק נגד באר שבע והסביר: "אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים במצבים נייחים. לא לקבל גולים פשוטים וכשעולים להתקפה לא להזניח את ההגנה. לפעמים חשוב לדעת לשמור על 0:1 לפני המחצית".


בני יהודה:

בני יהודה תנסה להמשיך את את המומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה שלא נוצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה. המאמן דרור קשטן שוב החליט שלא להלביש את הקפטן אסי בלדוט, שצפוי בשבוע הבא לסכם את עזיבתו באופן סופי ולחתום באחת מקבוצות ליגת העל עד לסיום העונה.

קשטן יחסר מחר את איבן גארידו ועומרי אפק הפצועים וכן את פיני בלילי שצבר חמישה כרטיסים צהובים. בעקבות מצוקת החלוצים בקבוצה נאלץ קשטן להקפיץ להרכב את חלוץ קבוצת הנוער גיל יצחק, שנמצא בכושר מצוין ואף כבש צמד בשבוע שעבר במדי קבוצת הנוער שניצחה את מכבי חיפה בליגה לנוער וממוקמת במקום השלישי בטבלה.

קשטן יערוך שינוי נוסף בהרכב כאשר כפיר אדרי צפוי לפתוח באגף שמאל בקישור על חשבונו של שלו מנשה שירד לספסל. שלומי לוי ופדרו גלבאן, ישלימו את החוליה הקדמית של הזהובים.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אנדריי פיליאבסקי

אחרי שהנשיא שחר נחל אכזבות רצופות מהבלמים הזרים, הגיע ילד בן 22 מאוקראינה שהנשיא מדבר עליו כטאלנט החדש בכדורגל שלנו. הקליטה של פיליאבסקי בחיפה, כך מדווחים, הייתה די מהירה. הוא מגלה לא מעט מעורבות במשחק ההגנה, ולא מתבייש לסמן עם הידיים לבנאדו כשצריך. חיפה זקוקה נואשות לבלם זר מצליח ברמה של ז'ורז'ה טשיירה. אם פיליאבסקי יגביר את התחרות בין שי מימון לבנאדו, זה אומר שהנוסחה של שחר, לחטוף בלמים צעירים מקבוצות אלמוניות לפני שהשוק הגדול שם את ידו עליהם, הצליחה.

בני יהודה: פדרו גלבאן

השחקן הכי מוכשר בבני יהודה נמצא בירידה בכושרו בתקופה האחרונה. גלבאן יצטרך לקחת על עצמו את משחק ההתקפה של הזהובים ולקחת תחת חסותו את צמד הצעירים שלומי לוי וגיל יצחק שיפתחו לצידו בחלק הקידמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלומי לוי, כפיר אדרי, פדרו גלבאן, גיל יצחק.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully