וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "רק היה צריך לגרום לשחקנים לשחק טוב יותר"

21.1.2011 / 10:00

מאמן מכבי תל אביב הסביר את השינוי תחת הדרכתו. סבן יפתח כבלם מול אשדוד, בוזגלו יפתח לצד מדוניאנין, עטר וקולאוטי

מכבי תל אביב תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק הבית נגד מ.ס. אשדוד מחר בבלומפילד. אחרי בכורה מוצלחת עם ניצחון חוץ בסכנין, יגיע המאמן מוטי איוניר למשחק ביתי ראשון כמאמן הצהובים בתקווה להמשיך במומנטום החיובי של קבוצתו החדשה.

מהאימון המסכם היום שוב נעדר ניבאלדו הפצוע, שככל הנראה לא יהיה בסגל, בנוסף לסאבו פאביצ'ביץ' המוצהב. על פי התרגול הטקטי שערך איוניר מסתמן שקלמי סבן יפתח כבלם לצידו של אבי סטרול, בעוד שדור מלול ויואב זיו יתופקדו כמגינים. גל אלברמן, שהחלים ממחלה, השלים אימון מלא אך הוא לא מתוכנן לפתוח. מי שיפתחו בקישור האחורי יהיו ג'יבריל סידיבה וג'יזרמו ישראלביץ', ואת החלק הקדמי ירכיבו מאור בוזגלו, האריס מדוניאנין, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי.

בקבוצה מצפים לאצטדיון מלא על פי קצב מכירת הכרטיסים עד כה. בגלל סגירתו של יציע 10 עקב העונש שספגו הצהובים, יופנו מנויי שערים 10 ו-11 ליציעים 4 ו-5, בעוד ששער 11 יוקצה לאוהדי אשדוד.

"הייתי רענן בשבוע שעבר ואני נראה קצת עייף היום כי אנחנו עובדים קשה ולא נחים פה", אמר איוניר לקראת המשחק. "אנחנו עובדים על מה שהקבוצה צריכה לעשות טוב במשחקים ועל זה אנחנו שמים את הדגש. זה הולך ומשתפר, אבל המבחן האמיתי הוא במשחקים ואיך שהשחקנים ידעו להביא את זה על המגרש".

איוניר נשאל האם הוא הרגיש שהשתחרר מעט לחץ בנצחון על סכנין ואמר: "אני לא יכול לדבר על המועדון ,אבל מבחינתי האישית היה חשוב לי לנצח את סכנין ולפתוח את הדרך החדשה שלי בניצחון. במבחן התוצאה עמדנו והצלחנו. הניצחון עשה נפלא מבחינת מצב הרוח של השחקנים. התרופה הכי טובה היא תמיד ניצחונות".

המאמן הנהיג בשבוע האחרון סדר אימונים חדש שכלל גם ימים בהם היו אימונים כפולים: "בחצי השעה האחרונה בסכנין השחקנים רצו כמו אריות", אמר איוניר. "אלירן עטר עשה ספרינטים מההתקפה להגנה כל הזמן. האימונים היו כפולים כדי לנצל את הזמן שיש לנו על מנת לשפר דברים. יש שיפור אצל השחקנים ודברים נראים טוב יותר. זה שלא שמכבי נראתה לא טוב בעבר. מכבי לא הייתה גרועה רק היה צריך לגרום לשחקנים לשחק טוב יותר. הסוויץ' הראשון של השחקנים היה שהם צריכים לתת הרבה יותר ואחרי שהם עשו את זה צריך להמשיך הלאה".

מאמן הצהובים התייחס גם לסוגיית מאור בוזגלו שלא פתח בהרכב במשחק בסכנין וצפוי לפתוח מחר נגד אשדוד: "בוזגלו ניצח את שני המשחקים האחרונים. הבישולים שלו בשני המשחקים גרמו לזה שהקבוצה תנצח. כמו כל שחקן, הוא שחקן לגיטימי להרכב. השחקנים הכי טובים יהיו על המגרש ולא משנה איך קוראים להם. מאור רק בתחילת הקריירה, הוא הגיע למכבי כדי לסחוב את הקבוצה. הוא לא עוד שחקן כאן. נעשה הכל כדי שהוא ירגיש טוב וייהנה. מכאן הדברים תלויים בו, אם בדרך הוא יהיה כל כך טוב ויקבל הצעה מאירופה, מכבי תמכור אותו ותרוויח מזה גם כסף".

על המשחק המתקרב מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים אמר איוניר: "אני לא חושב על הדרבי, אלא על לגרום לשחקנים לחשוב רק על אשדוד. אין בליגה הזאת משחקים קלים. הנאומים של שאפתנות ולחימה יורדים מהפרק כי השחקנים מבינים את זה כבר. אני מבחינתי רוצה לראות כדורגל התקפי. מבחינתי מערך של 4-4-2 הוא מערך נכון ומצוין לשחק, אבל מכבי לא בנויה למערך כזה. היא בנויה למערכים אחרים".

20 שנה אחרי שעזב את המועדון כשחקן, יחזור איוניר לראשונה עם מדי הקבוצה לאיצטדיון בלומפילד, הפעם כמאמן על הקווים: "כמובן שאני מתרגש. לא לבשתי את מדי מכבי ת"א בבלומפילד כבר הרבה שנים. אני אעלה עם הקבוצה במשחק ביתי וזה מרגש אבל ביום של משחק ההתרגשות חולפת כעבור מספר דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully