וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאנטי: "אנחנו יכולים לזכות באליפות"

קפטן אינטר אופטימי אחרי ניצחון הליגה הרביעי ברציפות של הקבוצה, 2:3 על צ'זנה: "אנחנו חזק בעניינים ונתחרה על הכל"

קפטן אינטר חאבייר זאנטי מאמין שהנראזורי יכולים לזכות באליפות העונה. האלופה האיטלקית ואלופת אירופה ניצחה אמש (רביעי) 2:3 את צ'זנה והשיגה את הניצחון הרביעי שלה ברציפות בליגה וחמישי בכל המסגרות, תחת המאמן החדש לאונרדו שכזכור החליף לאחרונה את רפא בניטז שפוטר לאחר אליפות העולם לקבוצות. המרחק בין אינטר ליריבה העירונית, מילאן שמוליכה את הטבלה, הוא שש נקודות, כשלנראזורי יש משחק חסר. זאנטי מאמין שלאינטר עדיין יש סיכוי לזכות באליפות.

"יש עדיין דרך ארוכה לעשות העונה, אנחנו חייבים להתייחס לכל משחק ברצינות, אבל אנחנו מראים שאנחנו חזק בעניינים ונתחרה עם הקבוצות האחרות על כל התארים", טען זאנטי בן ה-37, "השגנו שלוש נקודות ממשחק קשה מאוד. ברגע שעלינו ל-0:2 היה נדמה שהמשחק גמור, אבל במקום זאת רק השער של כריסטיאן קיבו בסיום סידר לנו את הניצחון. במחצית השנייה הצלחנו לשלוט במשחק קצת יותר טוב ולקחנו קצת פחות סיכונים. ניסינו לפרוץ את הבונקר של היריבה, שנשארה עם כל השחקנים בחצי המגרש שלה. שני השערים שספגנו איפסו אותנו והראו לנו שהיריבות יכולות לעקוץ אותנו בכל רגע נתון".

קיבו עצמו התייחס לשער הניצחון שלו: "אני מקדיש את השער הזה לאשתי ולמשפחה שלי. זה לא השער הראשון שלי בנגיחה, אבל זה הראשון עם הראש החדש שלי (כזכור, הרומני סבל מפציעה קשה בראשו). הדבר החשוב היה הניצחון שהשגנו. חשוב ששני המשחקים הראשונים מאלה שנדחו לנו הלכו בדיוק לפי התכנית, ונתנו לנו לצמק את הפער מהפסגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully