וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות על הצמרת

המבורג ופרנקפורט נפגשות לקרב שבו הן פוזלות למעלה. מי מהן תגיע מוכנה יותר, ובכלל איך ייגמר משחק הפתיחה של המחזור ה-19?

משחקים 10-12: המבורג – איינטרכט פרנקפורט

יחסי הכוחות:

שתי הקבוצות שכנראה ישמחו לראות את עצמן בסיום העונה משתלבות באחד המקומות שמובילים לליגה האירופית, נפגשות במחזור ה-19 בבונדסליגה. המבורג נמצאת במקום השביעי עם 27 נקודות, נקודה אחת יותר מפרנקפורט שנמצאת במקום השמיני. המפגש הזה עשוי לקרב את אחת מהן אל החמישייה הראשונה, אבל לשם כך הן חייבות לנצח.

מפגשים אחרונים:

הפעם האחרונה שפרנקפורט ניצחה בחוץ את המבורג הייתה ב-1998, אז זה הסתיים ב-0:1 במסגרת הליגה. במפגש האחרון בין שתי הקבוצות ניצחה פרנקפורט בבית 2:5 בגביע. הניצחון האחרון של המבורג היה בליגה באוגוסט, אז היא ניצחה 1:3. הפעם האחרונה ששתי הקבוצות סיימו משחק ב-0:0 הייתה ב-1978.

מומנטום:

המבורג מגיעה למשחק עם רצף של שני ניצחונות אחרי שגברה 0:1 על שאלקה במחזור הליגה האחרון וסיימה עם ניצחון חוץ 1:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך. אצל פרנקפורט יש חוסר עקביות, שכן במחזור האחרון הקבוצה הפסידה 3:0 להאנובר, עוד קודם לכן ניצחה 0:1 את דורטמונד ובחמשת המשחקים האחרונים היא התנדנדה בין ניצחון להפסד.

כמות שערים:

המבורג כבשה וספגה את אותה כמות שערים – 28, שזה אומר 1.5 שערים בממוצע למשחק. גם פרנקפורט כבשה וספגה את אותה כמות שערים – 24, שזה אומר 1.3 שערים בממוצע למשחק.

ההימורים שלנו:

המבורג – פרנקפורט איקס (3.30)
המבורג – פרנקפורט (1+) 2 (2.0)
אנדר/אובר (2-3) איקס (1.9)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully