וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור אותם?

עירוני רמת השרון מגיעה לדרבי הביתי נגד מכבי הרצליה עם רצף של שישה ניצחונות ועם חלומות על הגדלת הפער בטבלה. אתם באמת חושבים שהבחורים של משה סיני יגנבו נקודה?

משחקים 3-4: עירוני רמת השרון – מכבי הרצליה

יחסי הכוחות:

עירוני רמת השרון היא ללא ספק הלהיט החם של הליגה הלאומית. הקבוצה של מומי זפרן מוליכה את הליגה בגאווה עם 44 נקודות ומקדימה בארבע נקודות על הפועל כפר סבא, כשהיא כמובן לא תתנגד לברוח למכבי הרצליה, שאף היא מאיימת על הצמרת. השחקנים של משה סיני אמנם נמצאים "רק" במקום השישי, אבל ניצחון שלהם יקרב אותם עוד יותר אל הצמרת הגבוהה.

מפגשים אחרונים:

הפגישה האחרונה בין שתי הקבוצות הסתיימה עם ניצחון של רמת השרון 0:1 בחוץ, אבל במפגש הקודם לכך שנערך במרץ בשנה שעברה ניצחה הרצליה 0:1. ניצחון החוץ האחרון של הרצליה על רמת השרון היה בנובמבר 2009 אז ניצחה הרצליה 0:1. ניצחון הבית האחרון של רמת השרון על הרצליה היה בדצמבר 2008, אז הקבוצה ניצחה בדרבי 0:3.

מומנטום:

רמת השרון נמצאת במומנטום חלומי מבחינתה אחרי שניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים, כשבמחזור האחרון היא הסתפקה ב-0:1 קטן על הפועל נצרת עילית בחוץ. בששת המשחקים הללו היא כבשה 17 שערים, ובכל מקרה הקבוצה טרם הפסידה העונה. מכבי הרצליה לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים, אבל עוד לפני כן היא ניצחה בשני משחקים (את בית"ר שמשון תל אביב ואחווה עראבה).

כמות שערים:

רמת השרון כבשה העונה 34 שערים, יותר מכל קבוצה אחרת, וספגה עשרה שערים, כמו הפועל רעננה כשהשתיים בעלות ההגנה החזקה ביותר בליגה. מכבי הרצליה כבשה 19 שערים (1.05 שערים בממוצע למשחק). גם להרצליה יש הגנה חזקה שספגה 11 שערים בלבד (0.6 שערים למשחק).

ההימורים שלנו:

עירוני רמת השרון – מכבי הרצליה 1 (1.50)
עירוני רמת השרון – מכבי הרצליה (1+) איקס (3.05)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully