וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה חנכה מגרש אימונים חדש

20.1.2011 / 17:27

הזהובים התחדשו במגרש אימונים מדשא סינטטי ומחלקת הנוער של המועדון פגשה קבוצת כוכבים במשחק לזכרו של אבי כהן

קובי אליהו

הוידאו באדיבות ספורט5

בני יהודה חנכה היום (חמישי) מגרש אימונים חדש עם דשא סינטטי וערכה משחק לזכרו של שחקן העבר אבי כהן, שנהרג לפני מספר שבועות בתאונת דרכים. המשחק הפגיש את קבוצת הנוער של המועדון עם קבוצת כוכבים שהורכבה ממשה סיני, יעקב הלל, אלון מזרחי, אלון חזן ואחרים.

יו"ר המועדון, חזי מגן, אמר: "אני מודה לעיריית תל אביב ולטוטו על שדרוג המגרשים למחלקת הנוער שלנו, ששלשה את מספר הילדים בה בשנים האחרונות וממנה יוצאים כל שנה שחקנים לקבוצת הבוגרים". שחקן הקבוצה, איציק עזוז, הוסיף: "יפה לראות שחושבים גם על הדורות הבאים של המועדון".

במשחק שנערך בסיומו של הטקס לזכרו של אבי כהן, שהלך לעולמו לפני כחודש, שיחקה קבוצת הנוער של המועדון נגד קבוצה שהורכבה מוותיקי נבחרת ישראל וחבריו של אבי כהן ז"ל: אלון מזרחי, איציק זוהר, משה סיני, יעקב הלל ואחרים.

"האירוע תואם עוד לפני מותו של אבי כהן", אמר אריה אלטר שהיה אחראי על ארגון קבוצת שחקני העבר, "הצטווינו להמשיך את דרכו בארגון השחקנים, שהיא להטמיע ערכים לשחקני הנוער", הוסיף אלטר שסיפר כי מיד בתום 30 ימי האבל, יפורסמו מספר אירועים להנצחתו של כהן, בשיתוף כמובן עם משפחתו.

שחקן העבר יעקב הלל אמר: "קשה לנו לעכל את חסרונו של אבי. אני הערצתי אותו ורגעים כמו אלו היו הרגעים בהם היינו צוחקים ונהנים יחד. ישבנו בחדר ההלבשה וממש חשבנו שאבי תכף ייכנס ויספר לנו בדיחות כמו פעם".

על כבודו של הטקס ומשחק הראווה לזכרו של אבי כהן, העיבו מספר אוהדים שהגיעו כדי להפגין נגד הנהלת המועדון. הם אף החליפו דברים עם ראש העיר רון חולדאי. בשל כך אף נטש יושב ראש בני יהודה את הטקס והחליט שלא לשאת דברים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully