וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא התקרבה לרמת השרון

הירוקים ניצחו 1:3 את הפועל הרצליה ונהנו מהפסד הבכורה של מוליכת הטבלה, 4:0 למכבי הרצליה. הפער ביניהן רק נקודה

לכל דבר טוב יש סוף. אחרי 18 מחזורים ספגה היום (שישי) עירוני רמת השרון הפסד ליגה ראשון כשנכנעה במגרשה 4:0 למכבי הרצליה. האורחים של משה סיני, שהתקשו מאוד בהבקעת שערים עד כה, התפוצצו על המגרש בזכות משחק נהדר של תום מונד ואלן מסודי. בתחתית, ג'ת אכזבה עם 1:1 ביתי מול נצרת עילית בעוד עראבה שוקעת אחרי הפסד ביתי 2:0 לאחי נצרת.

מי שניצלה בשבת את הפסד הבכורה של רמת השרון היא הפועל כפר סבא, שניצחה 1:3 בחוץ את הפועל הרצליה ונמצאת רק נקודה מהפסגה. בני לוד הביסה במשחק חוץ 0:4 את בית"ר שמשון תל אביב. המחזור יושלם ביום שני עם המשחקים הבאים: הפועל ראשון לציון - מכבי באר שבע, מכבי בת ים - הפועל רעננה, הכח עמידר רמת גן - סקציה נס ציונה.

משחקי שישי

עירוני רמת השרון - מכבי הרצליה 4:0

לא מעט כסף הושקע בקיץ במכבי הרצליה, עם הבאת המאמן משה סיני ושלל שחקני רכש. פתיחת העונה הייתה מאכזבת, הרצליה גילתה חוסר יציבות והתקשתה להבקיע, אבל הפוטנציאל בהחלט קיים והיום הכל התפוצץ לכיוון החיובי. רמת השרון הייתה טובה יותר בפתיחה, אבל ספגה בדקה ה-45 משילוב בין הצעירים. ידין זרוס בישל נהדר לתום מונד את הראשון של הרצליה. בדקה ה-52 מונד בישל בנגיחה ואלן מסודי המשיך בנגיחה את השני. המארחים נשברו וספגו כעבור 10 דקות שער שלישי מבעיטה חופשית של מסאי דגו. החגיגה של האורחים נמשכה בדקה ה-75 כשמסודי דחק מקרוב פנימה לאחר כדור רוחב של שימי אלמלם. רמת השרון נעצרה, אבל תשמור על הפסגה. הרצליה עלתה זמנית למקום השלישי והזכירה שאסור להספיד אותה במאבקי העלייה.

עירוני ג'ת - הפועל נצרת עילית 1:1

ג'ת קיוותה לברוח מיריבתה שמתחת לקו האדום, אבל תסתפק בשמירה על פער תשע הנקודות. למרות הנקודה, נצרת עילית המסובכת כלכלית נראית בדרך הבטוחה לליגה א'. מוחמד אבוריא כבש ראשון למארחים בדקה ה-75, אבל מוטי מלכה, שנמכר השבוע לבאר שבע וישחק בה בעונה הבאה, איזן חמש דקות לסיום.

אחווה עראבה -מכבי אחי נצרת 2:0

המארחת של אלברט סולומונוב ספגה הפסד רביעי ברציפות והיא שקועה עמוק במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד, בדרך הבטוחה למטה. אלירן חודדה הוותיק כבש את שער היתרון לנצרת בדקה ה-45 והשלים צמד חמש דקות לסיום.

משחקי שבת

הפועל הרצליה - הפועל כפר סבא 3:1

הירוקים קיבלו את הבשורות הטובות מהדרבי הראשון של השרון שנערך במחזור הנוכחי, וניצלו זאת כדי לנצח יריבה קשה בהרצליה ולצמק את הפער מהמוליכה רמת השרון לנקודה אחת. אבי אבינו היה האיש של כפר סבא במשחק, כשכבש בדקה החמישית ושוב בדקה ה-30. ריף מסיקה השווה בתווך עבור הפועל הרצליה, אבל כפר סבא הייתה עדיפה וביססה את הניצחון עם שער של דידי אונגר בדקה ה-50.

בית"ר שמשון תל אביב - בני לוד 4:0

משחק מרכז הטבלה הסתיים בניצחון חלק של האורחים, שהאריכו את רצף המשחקים ללא הפסד לשישה ושוב נהנו מיכולת מצוינת של מורד אבו ענזה. הקשר ההתקפי המוכשר כבש שלושער בדקות 20, 44 ו-75, והעלה את מאזנו העונה ל-12 שערים שמציבים אותו בראש טבלת המבקיעים של הליגה. גם איציק בן סלומון השתתף בחגיגה עם שער בדקה ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully