וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: ונוס וויליאמס פרשה

הטניסאית האמריקאית המדורגת 5 בעולם מתחה שריר בתחילת המשחק נגד פטקוביץ'. הנין ומונפיס הודחו, גם רם וארליך

ונוס וויליאמס וז'סטין הנין מצאו את עצמן מחוץ לאליפות אוסטרליה הפתוחה, ואנחנו רק בסיומו של יום המשחקים החמישי, כשהסיבוב השלישי יצא לדרך. הנין הפסידה לסבטלנה קוזנצובה בשתי מערכות, בעוד שונוס וויליאמס נאלצה לפרוש כבר אחרי משחקון אחד בלבד מהמשחק שלה נגד פטקוביץ' הגרמניה.

רוג'ר פדרר, שעבד קשה בסיבוב השני כדי לנצח את ז'יל סימון, נמנע הפעם מהסתבכויות מיותרות וגבר 3:6, 3:6, 1:6 על קסבייר מאליס הבלגי, נובאק דג'וקוביץ' עלה בקלות לשמינית הגמר אחרי שבן ארצו ויקטור טויצקי פרש אחרי שהפסיד 6:2 במערכה הראשונה. תומאס ברדיך חלף על פני רישאר גאסקה עם 2:6, 6:7, 2:6, אנדי רודיק שמט מערכה אך התאושש לניצחון 6:2, 6:7, 2:6, 2:6 על רובין האסה. גאל מונפיס הצרפתי הודח בסיבוב השלישי אחרי שהפסיד לסנטיסלס ווארינקה.

המדורגת מספר אחת אצל הנשים, קרוליין ווזניאקי, לא התקשתה מול דומיניקה סיבולקובה עם 4:6, 3:6 במשחק שפתח את היום ברוד לייבר ארינה. מריה שראפובה התקשתה מול יוליה גרגס אך ניצחה 6:4, 4:6, 4:6.

* שחר פאר ופנג שואי, המדורגות 14 בטורניר הזוגות, עלו לסיבוב השלישי עם ניצחון 6:1, 3:6, 2:6 על קימיקו דאטה קרום היפנית וז'נג שואי הסינית. אנדי רם ויוני ארליך סגרו את יום המשחקים ב"הייסנס ארינה" וסיימו את דרכם בטורניר, אחרי שהפסידו לצמד האוסטרלי כריס ג'וצ'יוני וקארסטן בול 7:6, 6:7, 6:2.

גברים: פדרר העביר הילוך

הסיבוב השני היה קשה במיוחד עבור המדורג מספר שתיים בעולם. רוג'ר פדרר זכה כבר בשתי המערכות הראשונות מול ז'יל סימון הצרפתי, אך הפסיד את השתיים הבאות ונגרר למערכה חמישית ומכרעת. הפעם הדרך של השוויצרי הייתה פשוטה יותר, כשקסבייר מאליס (45 בעולם) לא נתן לו פייט אמיתי. הבלגי הותיק, שגבר על פדרר לאחרונה בגביע דייויס ב-1999, החזיק מעמד 35 דקות במערכה הראשונה לפני שהפסיד 6:3, ו-41 דקות במערכה השנייה ונכנע באותה תוצאה, לפני שפדרר שייט ל-1:6 קליל במערכה השלישית ועלה לשמינית הגמר.

נובאק דג'קוביץ' (מדורג 3 בטורניר) נזקק ל-39 דקות בלבד כדי לנצח במערכה הראשונה את ויקטור טרויצקי (27), לפני שבן ארצו נאלץ לפרוש עקב כאבים בבטנו. תומאס ברדיך (6), שנאלץ לעבוד קשה בסיבוב הקודם מול פיליפ קולשרייבר הגרמני, הזיע במשך מערכה אחת בלבד מול רישאר גאסקה (28) לפני שניצח 2:6, 6:7, 2:6. עוד שחקן שהבטיח את מקומו בשמינית הגמר הוא פרננדו ורדסקו הספרדי (9), שניצח את קיי ניקישורי היפני 2:6, 4:6, 3:6. ורדאסקו, שהגיע לפני שנתיים עד לחצי הגמר במלבורן, יתמודד בשלב הבא נגד תומאס ברדיך הצ'כי.

בקרב מסקרן במיוחד ברוד לייבר ארינה מצא גאל מונפיס הצרפתי (12) את דרכו החוצה מהטורניר, אחרי שהפסיד לסטניסלס ווארינקה השוויצרי 7:6, 6:2, 6:3. מונפיס, שחזר מפיגור של שתי מערכות ו-5:2 במשחק הקודם, היה רחוק מלעשות את זה הפעם ולא הצליח לקחת אפילו מערכה אחת לשוויצרי הנפלא, שעלה לראשונה בקריירה שלו לשמינית הגמר באליפות אוסטרליה. אנדי רודיק האמריקני (8) נקלע לפיגור מפתיע מול רובין האסה ההולנדי, אך התעשת בזמן כדי לנצח 6:2, 6:7, 2:6, 2:6. ניקולאס אלמגרו הספרדי (14) חלף על פני איבן ליוביצ'יץ' (17) עם 4:6, 6:7, 3:6, טומי רוברדו הצליח להתגבר על האוקראיני סרגיי סטחובסקי עם 7:5, 2:6, 4:6, 2:6.

נשים: סוף סוף קוזי

רק לפני שנה חזרה ז'סטין הנין בגדול לעולם הטניס ודהרה עד לגמר במלבורן, אבל הפעם המסע של הבלגית הקטנה באוסטרליה הסתיים בשלב מוקדם. הנין (11) בנתה על המאזן המדהים שלה מול סבטלנה קוזנצובה (23), שעמד על 2:16 לזכותה, אבל הרוסיה המנוסה, שצללה בדירוג בשנה האחרונה, לא התכוונה לוותר הפעם.

הנין, שביצעה לא פחות מ-41 טעויות לא מחויבות, הפסידה 6:4 במערכה הראשונה ונקלעה לפיגור של שתי שבירות במערכה השנייה לפני שקריסה אופיינית של קוזנצובה איפשרה לה לחזור לשובר שוויון, אבל אחרי שהנין הצילה שלוש נקודות משחק הגיעה טעות נוספת של הבלגית שעלתה לה בהפסד 10:8 בשובר השוויון ובהדחה מוקדמת בהרבה מהצפוי.

קרוליין ווזניאקי, המדורגת מספר אחת בעולם, הפסידה עד כה שמונה משחקונים בלבד בשני משחקים וטיילה בקלות עד לסיבוב השלישי, בו נאלצה לעבוד קשה יותר מול דומיניקה סיבולקובה. הסלובקית המדורגת 29 העיפה את ווזניאקי מטורניר סידני בשבוע שעבר, אבל הפעם הייתה זו הדנית שחגגה בסיום, למרות תצוגה לא מרשימה במיוחד שהסתיימה בניצחון 4:6, 3:6 אחרי שעה וחצי.

אנדראה פטקוביץ' הגרמניה (30 בטורניר) קיוותה למתוח את ונוס וויליאמס במשחק שסגר את היום ב"רוד לייבר", אבל לא ציפתה לכזה יום עבודה קל. פטקוביץ', שהגיעה בשנה שעברה עד לשמינית הגמר באליפות ארצות הברית הפתוחה, ניצחה במשחקון הראשון ולאחר מכן "נהנתה" מתנועה רעה של וויליאמס, שמתחרה שריר ברגל ולא יכהל להמשיך במשחק. עבור פטקוביץ' מדובר בשחיזור של הישג הגרנד סלאם הטוב ביותר שלה, ובשמינית הגמר היא תתמודד נגד מריה שראפובה. הרוסיה המדורגת 14 בטורניר נקלעה לקרב לא פשוט מול יוליה גרגס הגרמניה, ואחרי קרב של שעתיים וחצי היא זכתה לחייך עם ניצחון 6:4, 4:6, 4:6. פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה (6), אלופת הרולאן גארוס למי ששכח, חלפה על פני מוניקה ניקולסקו הרומניה עם 0:6, 6:7. ויקטוריה אזרנקה מבלארוס (8) לא התקשתה מול שאנל שיפרס מדרום אפריקה עם 3:6, 3:6 חלק, ונה לי הסינית (9), שזכתה בטורניר סידני אחרי שניצחה בגמר את קים קלייסטרס, טיילה עם 2:6, 1:6 על ברבורה סטריקובה הצ'כית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully