וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיוצ'ר אילת: אמיר ויינטרוב העפיל לחצי הגמר

אלוף ישראל הטרי ניצח 5:7, 4:6 את וולטר טרזנדי האיטלקי ויפגוש את ווגלי (637): "מאושר שגיליתי אופי והצלחתי לנצח"

אלוף ישראל הטרי אמיר ויינטרוב, המדורג 270 בעולם, ממשיך בתנופה מאז שזכה בתואר המקומי אלוף ישראל הטרי. הטניסאי הצעיר המדורג ראשון בטורניר העפיל היום (חמישי) לחצי הגמר בטורניר הפיוצ'ר הנערך במלון ישרוטל ספורט קלאב שבאילת במסגרת סבב ישרוטל (פרסים בסך עשרת אלף שקל).

ויינטרוב, ששב לארץ לאחר שהפסיד במוקדמות אליפות אוסטרליה, ניצח את המדורג חמישי בטורניר, וולטר טרוזנדי (392) האיטלקי 5:7, 4:6. בחצי הגמר שיתקיים מחר ב-10:00 יפגוש ויינטרוב את רומן ווגלי (637) הצ'כי שניצח בשמינית הגמר את טל ארוס (837) 3:6, 1:6. ברבע הגמר ניצח ווגלי 2:6, 2:6 את וובק סטניסלב (626) הרוסי.

"ביומיים האחרונים אני לא משחק מספיק טוב, אבל אני מאושר שגיליתי הרבה אופי והצלחתי לנצח", סיכם ויינטרוב. "אחרי המשחק עבדתי עם מאמני שלמה צורף על הדברים שלא עבדו כדי לתקן אותם לקראת מחר. על יריבו בחצי הגמר אמר ויינטרוב: "אמנם ניצחתי אותו בשנה שעברה, אבל מחר זה משחק חדש וצריך לבוא ולהילחם על כל כדור ולנסות להמשיך במומנטום".

בחצי הגמר השני ייפגשו המדורג ארבע אדם קלנר (383) ההונגרי ואדריאן סיקורה (803) מסלובקיה, שעלה מהמוקדמות. גלעד בן צבי, תומר חודורוב וסער סטיל הודחו בסיבוב הראשון של התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully