וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד סיימה ב-1:1 מול שטוטגרט

קבוצתו של קלופ נעצרה עם שער שוויון של פוגרבניאק (84). באיירן התפוצצה עם 1:5 על קייזרסלאוטרן, האנובר הפסידה

האם יש סיכוי לחידוש המאבק על האליפות בגרמניה? אחרי שבורוסיה דורטמונד הצליחה ליצור פער דו ספרתי בצמרת, היום (שבת) שחקניו של יורגן קלופ מעדו ואולי פתחו את הסיפור אחרי שסיימו ב-1:1 מול שטוטגרט עם שער שנכבש שש דקות לסיום על ידי פאבל פוגרבניאק. לצערה הרב של האנובר, היא לא הצליחה לנצל את ההזדמנות הזו אחרי שהפסידה 1:0 לשאלקה, שזכתה לקבל מראול שער ניצחון בדקה ה-33. הפער ביניהן עומד כעת על 13 נקודות.

הבשורה המעודדת מבחינת סיפור האליפות הוא שובה של באיירן מינכן להפגיז. הבווארים הפציצו 1:5 נגד קייזרסלאוטרן החלשה, שהתפרקה בדקות האחרונות. מריו גומז היה אחראי לשלושה מחמשת השערים של באיירן, שעלתה למקום השלישי. את המחזור פתחה המבורג עם ניצחון 0:1 על פרנקפורט בקרב אמצע טבלה. אלמוג כהן ונירנברג סיימו ב-1:1 נגד פרייבורג, הקשר הישראלי פתח בהרכב ושיחק 55 דקות.

המבורג - פרנקפורט 0:1

הקבוצה של ארמין פה הצליחה לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון חוץ נאה, 0:1 על שאלקה, והערב היא שבה לביתה ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות - דבר אותו לא השכילה לעשות העונה. לפתע, סדרת המשחקים האיומה שכללה ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים של הסיבוב הראשון נשכחה, ובימים בהירים במיוחד גם הצמרת לא נראית מאוד רחוקה: הניצחון הערב העלה את המבורג למקום השישי, מרחק ארבע נקודות בלבד מהמקום השני.

המארחת היתה טובה יותר, והשיגה את הניצחון בצדק. הקבוצה של ארמין פה שלטה במרכז המגרש והיתה מסוכנת יותר במשך מרבית שלבי המשחק, כאשר בדקה ה-65 היא גם באה על שכרה. זה קרה כאשר כדור רוחב של אניס בן חתירה המוכשר חתך את כל ההגנה של פרנקפורט המבולבלת, ומצאה את רגלו המושטת של מלאדן פטריץ', שגלש את הכדור והכניע בנגיעה את אוקה ניקולוב. פרנקפורט, עם לא מעט פצועים ומורחקים שנעדרו משורותיה, עוד ניסתה לחזור, אך לשווא, וזהו הפסד שני ברציפות לקבוצה של מיכאל סקיבה.

דורטמונד - שטוטגרט 1:1

אחרי שפתחה את הסיבוב השני כשטיילה בחוץ ל-1:3 על באייר לברקוזן, הפעם לאלופת החורף של הבונדסליגה המתינה אכזבה קלה. עד הדקה ה-84 זה היה נראה כאילו יורגן קלופ מטפס לניצחון 16 העונה ומגדיל את הפער בפסגה, אבל שטוטגרט הרסה את החגיגות, ואולי הנקודה הזו תעזור לה להתחיל לחשוב ברצינות על כוחה לשרוד בליגה.

דורטמונד הייתה הרבה יותר דומיננטית מהיריבה מהתחתית, כאשר היתרון שלה על המגרש בא לידי ביטוי שתי דקות להפסקה אחרי שהתקפה של הצהובים החלה מצד שמאל כשמריו גצה קיבל כדור מקווין גרוסקרויץ, שבשבוע שעבר כבש צמד, ומקרוב גלגל פנימה לפינה הימנית. דורטמונד עוד הספיקה להחמיץ חצי שעה לסיום כשנורי סאהין הגביה לנבן סובוטיץ', שסחט הצלה ועל אקורד הסיום היה חתום פאבל פוגרבניאק, שקיבל מזדראבקו קוזמנוביץ' ובעט מרחוק פנימה.

באיירן מינכן - קייזרסלאוטרן 1:5

האלופה אמנם לא פתחה את הסיבוב השני עם ניצחון, אבל היום הגיע הניצחון הראשון מאז פגרת החורף, וכמה שהחגיגה של הבווארים שמחה. מריו גומז הזכיר גם הערב מדוע הוא האס האמיתי של לואיס ואן חאל, שראה שלושער של החלוץ בדרך לניצחון על היריבה שהתפרקה דווקא בדקות האחרונות, כשעוד נדמה היה שהיא מסוגלת לחזור.

באיירן וואן חאל הצליחו להסתדר עם היריבה מהמקום העשירי והתייצבו ללא פרנק ריברי למשימה. אריאן רובן חזר להרכב לראשונה העונה, לאחר שנכנס כמחליפו של ריברי בשבוע שעבר, והספיק לכבוש בהתקפה מתפרצת כשקיבל כדור עומק מצוין, עבר את השוער טוביאס סיפל והמשיך עם בעיטה לרשת, כשלראשונה הוא כובש מאז מחזור הנעילה של הבונדסליגה בשנה שעברה.

באיירן המשיכה עם המומנטום מיד עם פתיחת המחצית השנייה, כששוב רובן היה מעורב במהלך, הכניס מצוין לבסטיאן שווינשטייגר, שיכול היה לכבוש, אבל השאיר את הסיומת למריו גומז, שהיה חתום על השני. קייזרסלאטורן, שניצחה בשלושה מששת המחזורים האחרונים, חזרה למשחק עם שער מצמק של יאן מוראבק, אבל לא הצליחה יותר מזה, אחרי שגומז התכבד בשניים נוספים בדקה ה-80 ובדקה ה-85 ותומאס מולר הצטרף לחגיגות עם שער משלו בדקה ה-90 אחרי בישול של האמיט אלטינטופ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האנובר - שאלקה 1:0

דווקא אחרי שעלתה למקום השני עם ניצחון חוץ מתוק 0:3 על פרנקפורט, הגיעה המעידה של מירקו סלומקה ושחקניו, שאיפשרו לשאלקה להמשיך ולשאוף להתקדם בטבלה. האנובר, שניצחה בשישה משבעת המחזורים האחרונים שלה וחשבה שהיא עלתה על דרך המלך, לא עמדה בלחץ ודווקא בבית היא נכנעה לקבוצה של פליקס מגאת. האנובר דווקא נתנה פייט, אבל ראול הוכיח כמה הוא חשוב אצל שאלקה, כשכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-33. הכוכב הספרדי המשיך כדור ששלח לו מצד שמאל לוקאס שמיץ, והמשיך עם בעיטה מקרוב ברגל שמאל פנימה.

משחקים נוספים:

פרייבורג - נירנברג 1:1
לפרייבורג: יוהאנס פלום 32, לנירנברג: ג'וליאן שיבר 56
(55 דקות לאלמוג כהן שפתח בהרכב)

מיינץ - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: סימון קיאר 82

קלן - ורדר ברמן 0:3
לקלן: לוקאס פודולסקי 7 ו-84, אדם מטושיק 33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully