וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליט: "הפנייה מטרק היא אחת ההפתעות הגדולות בחיי"

כוכב העבר שחזר לאמן ברוסיה מעלה את הציפיות: "ליגת האלופות זו המטרה העיקרית. הליגה טובה מהליגה ההולנדית"

אחרי שהחליט לחזור ולאמן, רוד חוליט מסביר את הסיבות שהביאו אותו לבחור דווקא בטרק גרוזני הרוסית ולהחליף את ויקטור מוניוז שעזב בקבוצה בה משחק זאב חיימוביץ'. לטענתו, הליגה הרוסית חזקה יותר מהליגה ההולנדית. בראיון לסקיי ספורט, אמר שחקן העבר: "אם הייתי אומר לך שאני עובד בצ'צ'ניה, לא היית מאמין לי, נכון? זה לא היה בראש שלי והפנייה מטרק הפתיעה אותי, היממה אותי, אבל החיים מלאים בהפתעות. הפנייה מטרק הייתה אחת ההפתעות הנעימות בחיי".

לחוליט, שלא זכור כבעל עבר נוצץ כמאמן אחרי שהחל לאמן את צ'לסי ב-1996 והדריך את הקבוצה במשך שנתיים. בהמשך הקריירה שלו הוא הדריך גם את ניוקאסל ופיינורד כשהקבוצה האחרונה אותה אימן הייתה לוס אנג'לס גלאקסי, שם עבד עם דייויד בקהאם ועזב אותה בשל סיבות אישיות. "נשאלתי אם אני אקדם 'כדורגל סקסי' כאן, אבל לצערי אני לא יודע עדיין את התשובה מכיוון שאני לא מכיר את הקבוצה. לשחק כדורגל סקסי זה לא משהו שחשוב לי. חשוב לבנות קבוצה טובה כשכולם מבינים את כולם".

חוליט מספר מה המטרות הראשונות שלו עם ההגעה לטרק. "השאיפה שלי קודם כל היא למצוא תוכנית משחק שתוציא את המקסימום מהקבוצה. להגיע לליגת האלופות זו המטרה העיקרית שלנו. אם נדבר על מטרות אחרות, קבוצה לא יכולה להיות אלופת רוסיה בשנה אחת. אין לי עוד את ההבנה המלאה על הפוטנציאל של הקבוצה ולכן אני לא יודע לגמרי לגבי הכוח של היריבות, בראשן קבוצות כמו צסק"א מוסקבה, ספרטק מוסקבה, זניט סנט פטרסבורג ורובין קאזאן. הליגה ברוסיה השתפרה בשנים האחרונות, היא עלתה על הרמה של הליגה ההולנדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully