וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן אסוס חתם בהפועל רמת גן

20.1.2011 / 22:25

הקשר, ששוחרר מהפועל פתח תקוה בשל בעיות משמעת, הצטרף לאורדונים עד תום העונה. הקבוצה ממשיכה לחפש חלוץ

מאמן חדש עדיין אין, אבל ראשי הפועל רמת גן ממשיכים בנסיונות לחזק את הקבוצה והערב (חמישי) ביצעו החתמה נוספת. ג'ונתן אסוס, ששיחק עד לאחרונה בהפועל פתח תקוה ושוחרר ממנה בשל בעיות משמעת, חתם בהפועל רמת גן עד תום העונה. כזכור, הקשר הצרפתי ממוצא יהודי התחיל את דרכו בארץ במכבי תל אביב, אליה הצטרף בעונת 2008/9, אך שוחרר ממנה לאחר בעיות משמעת. עונה לאחר מכן הצטרף להפועל פתח תקוה וגם שם ביצע עבירות משמעת, כשבנוסף לכך לא סיפק את הסחורה גם בצד המקצועי.

ל"וואלה! ספורט" נודע כי רמת גן נמצאת במשא ומתן עם חלוץ נבחרת בוליביה, רוברטו גלינדו (30), שחקנה של קבוצת אוניברסיטריו סן פרנסיסקו הבוליביאנית. הליגה הבוליביאנית הסתיימה למעשה בתחילת ינואר, ובעונה האחרונה גלינדו כבש 22 שערים ב-35 משחקים בהם שותף.

בנוסף, החלוץ מחזיק בשתי הופעות בנבחרת בוליביה. ברמת גן מעוניינים שהחלוץ יגיע להתרשמות, אולם בשלב זה הוא מסרב. הערב צפוייה ההנהלה להיפגש עם סוכנו ניר אמיר, ובשני הצדדים סבורים כי בסופו של דבר גלינדו יסכים להגיע כדי לחתום, כשהחתימה תהיה מותנית בבדיקות רפואיות. ברמת גן מנסים כבר זמן רב לחזק את החלק הקדמי ולאחרונה הוחתם במועדון החלוץ הליטאי אאורליו סטאפונקה, שכבר הספיק לערוך הופעת בכורה בתבוסה להפועל אשקלון בשבת שעברה.

בתוך כך הוקפאו לעת עתה הנסיונות להחתמת מאמן לפחות עד השבוע הבא, כאשר במשחק הקרוב מול הפועל עכו יעמוד על הקווים המאמן הזמני איציק ברוך, יחד עם מאמן הכושר אבי אלטון. בצעד חריג הוחלט במועדון לעכב בשלב זה את חלוקת המשכורות לשחקנים לפחות עד לאחר המשחק נגד עכו בשבת. ראשי המועדון מעוניינים להבהיר דרך הצעד הזה לשחקנים, כי חובת ההוכחה מוטלת גם עליהם, לאחר ששני מאמנים כבר שילמו את המחיר מתחילת העונה. הקשר הלטבי איגור קוזלוב נחת בישראל ויבחן בקבוצה.

עדכון ראשון: 12:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully