וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווסטהאם נתקעה עם מאמן חסר השראה"

נמשכת הביקורת על אברהם גרנט מצד שחקני העבר של ווסטהאם. טוני קוטי ("אוניל היה הבחירה המושלמת") ופיל פארקס ("יש בקבוצה את הקישור הגרוע ביותר") יוצאים למתקפה

המצב של ווסטהאם מוסיף להיות קשה, ועל רקע הגיבוי שניתן לאברהם גרנט מהנהלת הקבוצה, יש מי שמזדעק ודואג להזכיר את הימים היפים של הפטישים ומבקר בצורה קשה את תפקודו של המאמן הנוכחי. מדובר בשני שחקני העבר של המועדון טוני קוטי ופיל פארקס, שהתראיינו בהרחבה ל'דיילי סטאר', שם הם מזהירים מפני קטסטרופה.

קוטי, שכבש 116 שערים ב-280 משחקים עבור ווטסהאם, מבקר: "הם ירו לעצמם ברגליים מכיוון שהם נתקעו עם מאמן שהולך להוריד את הקבוצה. מרטין אוניל היה הבחירה המושלמת. עבדתי תחתיו במשך שלוש שנים בלסטר. הוא מנג'ר פנטסטי, אבל לא הופתעתי שמרטין דחה את ההצעה בגלל הדרך שבה זה נעשה. זה היה חסר נימוס עבור גרנט, הדרך הלא נכונה לעשות את זה. הם פשוט היו צריכים לפטר אותו".

קוטי המשיך להסביר מדוע בסופו של דבר אוניל לא הגיע כדי להציל את הקבוצה. "מרטין לא הרגיש בנוח לדבר איתם כשהמנג'ר הנוכחי עדיין בתפקיד", הוסיף שחקן העבר. "עכשיו הם צריכים להשקיע עשרה מיליון ליש"ט כדי לרכוש שלושה שחקנים שינסו להרים את הקבוצה, אבל אני לא מאמין במדיניות ההעברות כרגע. זה פשוט לא יקרה, זה עצוב להגיד את זה. הם במקום האחרון בטבלה, נותרו להם 15 משחקים, ובשישה או שבעה משחקים אפשר לשכוח מניצחון. זה גרוע. הם עשו טעות בעצם המינוי של אברהם גרנט. אמרתי בזמנו שהוא לא האיש הנכון למשרה. לא ראיתי שום דבר ששינה את דעתי".

קוטי: "זכייה בגביע הליגה לא תשאיר את גרנט בתפקיד אם הקבוצה תרד"

קוטי המשיך בביקורת הקשה שלו, והוסיף: "הייתי רוצה לחשוב שהם חשבו על תוכנית אחרת, אב למועדון יש חובות של 80 מיליון ליש"ט. איך הם יסתדרו בצ'מפיונשיפ? הם צריכים להתחיל להשקיע כסף, אחרת המועדון ייפול לצרות כלכליות, כולל אפשרות להגיע לפירוק. זו טעות". למרות זאת, קוטי מפרגן לגרנט על כך שהקבוצה מתקרבת לגמר גביע הליגה: "אני מקווה שאברהם יביא אותנו לגמר. כבר 30 שנים שהקבוצה לא הייתה בגמר, זה פשוט לא ייאמן, אבל זכייה בגביע הליגה לא תשאיר את גרנט בתפקיד אם ווסטהאם תרד ליגה. לפני שלוש שנים היה את קרלוס טבז שהעניק השראה, ועכשיו אין אותו. המנג'ר אמור לתת השראה לשחקנים, אבל הוא לא מעורר השראה עבורי, עבור האוהדים ואפילו עבור ההנהלה, אז איך הוא יעורר השראה עבור השחקנים? זה פספוס".

גם פיל פארקס, שעמד בשער הקבוצה במשך 11 שנים וזכה עם הקבוצה בגביע אחרי ניצחון על ארסנל בוומבלי ב-1980, הוסיף דברי ביקורת משלו אחרי שראה את הקבוצה מפסידה 3:0 לארסנל, ואמר: "הקישור כלל את לואיס בואה מורטה, ג'ונתן ספקטור ורדוסלב קובאץ', אולי הקישור הכי גרוע שהיה שם אי פעם. הם לא יכולים אפילו לשחק בצ'מפיונשיפ, זו פשוט בדיחה.

"אחרי זה הגיע הסיפור עם פרדריק פיקיון", המשיך פארקס. "לפני המשחק הוא עזב ואמר שהוא לא יכול לשחק בגלל כאבים בשיניים. אם זה היה קורה בימים שלנו, בילי בונדס היה מצמיד אותו לקיר, נותן לו בוקס ומוציא לו את השיניים מהמקום. ווסטהאם לא יכולה להרשות לעצמה לרדת ליגה, אבל אם הם לא יתחזקו, זה נראה בלתי נמנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully