וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.1

אם פטריס אברה יעבור לריאל, מי יחליפו ביונייטד? וואלה! ספורט עושה סדר עם כל השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בולטון רכשה ממידלסברו את בלם הנבחרת הצעירה לשעבר של אנגליה, דייויד וויטר. השחקן בן ה-23 חתם לשלוש וחצי שנים וסכום ההעברה לא פורסם.

* פילדלפיה יוניון מה-MLS החתימה היום שני קולומביאנים: השוער בן ה-39 פאריד מונדראגון, שמגיע אליה מפ.צ קלן ושחקן ההגנה קרלוס ואלדס, 25, שעבר אליה מסנטה פה במולדתו.

* נרי קסטיז'ו המקסיקני הושאל לחצי שנה משחטאר דונייצק לאריס סלוניקי. הקשר/חלוץ בן ה-26 החל את הקריירה המקצוענית שלו באולימפיאקוס בה שיחק 7 שנים, והוא ינסה לשחזר את ההצלחה שחווה ביוון.

* ביובנטוס חושבים על העתיד והקבוצה החיתמה את השוער הרומני בן ה-16, לורנטיו ברנסקו. הגברת הזקנה שילמה לקבוצת רמניקו ואלקאה 400 אלף יורו על השוער, שישחק בקבוצת הנוער של המועדון מטורינו.

* וולבס רכשה מבארנסלי את הקשר אדם האמיל, שהיה על הכוונת של מספר קבוצות פרמיירליג נוספות. על פי הדיווחים באנגליה, וולבס שילמה עליו 500 אלף ליש"ט בלבד בגלל סעיף יציאה נמוך בחוזהו.

* שחקן נבחרת אלג'יריה, חביב בלאיד, חתם בהאל סיטי מהצ'מפיונשיפ בהעברה חופשית אחרי שהרשים במבחנים בקבוצה.

* מניסאספור הטורקית החתימה את קשר לגיה ורשה, מאחיי איבנסקי, 28. איבנסקי חתם על חוזה לשנתיים וחצי אחרי חצי עונה מאכזבת ב-לגיה.

* כפי שדווח כבר אתמול, סמפדוריה החתימה היום באופן רשמי את המגן ההונגרי זולט לאצ'קו, בן ה-24, שמגיע לקבוצה מדברצן - כך הודיע האתר הרשמי של הקבוצה. סמפדוריה שילמה עבור המגן 800 אלף יורו.

* מתיה קז'מן, חלוצה לשעבר של צ'לסי, הלך בעקבותיו של אקס מנצ'סטר יונייטד ניקי באט והצטרף למועדון ההונג-קונגי "דרום סין". קז'מן שיחק בעבר גם באיינדהובן, פנרבחצ'ה ואתלטיקו מדריד.

שמועות

* למרות הגיבוי שנותנת הנהלת ווסטהאם לאברהם גרנט, "גארדיאן" מדווח כי המאמן הישראלי לא יקבל תקציב לרכש לחיזוק הקבוצה. גרנט יקבל תקציב רק אם ימכור שחקן מהסגל.

* הדיווחים מספרד על כך שמוריניו יעזוב את ריאל כבר בקיץ מציתים את הדמיון באירופה: באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי וליברפול ישמחו לקלוט את המאמן, באיטליה מדווחים שהוא עשוי לחזור לאינטר.

* המתעניינת היומית באלכסיס סאנצ'ז מאודינזה היא צ'לסי: "סאן" מדווח שהבלוז שוקלים לרכוש אותו, על אף שנרתע המחיר (25 מיליון יורו).

* "דיילי אקספרס" טוען כי ליברפול תכלול את ריאן באבל בעסקת הרכישה של לואיס סוארז מאייאקס.

* "דיילי מייל" מדווח כי ליברפול מעוניינת לצרף את מגן אסטון וילה, סטיבן וורנוק.

* עוד מדווח בעיתון כי צ'לסי מעוניינת לצרף את ג'ולן לסקוט ממנצ'סטר סיטי, וזאת אם לא תצליח לרכוש את דויד לואיז מבנפיקה.

* "דיילי טלגרף" מדווח שאם ריאל מדריד תצרף את פטריס אברה, מנצ'סטר יונייטד תביא במקומו או את פביו קונטררו (בנפיקה) או את לייטון ביינס (אברטון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully