וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "חייבים להפסיד כדי להעריך דברים"

מאמן ברצלונה דואג לשמור על פרופורציות אחרי ההפסד לבטיס בגביע המלך: "ידענו שיהיה לנו קשה, כך יהיה גם נגד אלמריה"

די נדיר לראות העונה את ברצלונה יורדת מנוצחת, אבל אתמול (רביעי) זה קרה אחרי שהקטלאנים הפסידו 3:1 לבטיס. זה לא מנע מהם לעלות לחצי גמר גביע המלך בזכות הניצחון 0:5 במשחק הראשון, כשגם ההפסד הזה לא הצליח לגרום לאי שקט בקרב האלופה.

בארסה אמנם לא עלתה בהרכב החזק ביותר, כשחורחה מולינה עם צמד מוקדם ושער נוסף של ארזו סידרו שלישייה לבטיס, כשמנגד לאונל מסי כבש והחמיץ פנדל בדקה ה-54. "ידענו כבר מעצם ההגרלה שהולך להיות לנו קשה", ניסה פפ גווארדיולה, מאמן בארסה, להסביר את התוצאה העגומה מבחינתו. "כשראינו בפעם הראשונה את בטיס ידענו שההתמודדות תהיה קשה מאוד.

"אחרי הניצחון 0:5 במשחק הראשון, הרגשתי עדיין שאנחנו צריכים לנצח", המשיך המאמן. "עבורי התוצאה הזו לא מהווה הפתעה מכיוון שאני לא זוכר התמודדות קלה בגביע המלך". בשלב הבא מחכה לבארסה ולגווארדיולה אלמריה, שרק ביום ראשון האחרון עשתה צרות לריאל מדריד ולמרות שהיא נמצאת במקום האחרון, היא סיימה ב-1:1. "יהיה קשה גם נגד אלמריה. התוצאה של היום שמה אותנו במקומנו".

על הטעויות והלקחים מהמשחק, הוסיף המאמן: "עשינו כמה טעויות בהגנה, אבל אני שמח, לא הייתה חסרה לנו אינטנסיביות. זה אף פעם לא טוב להפסיד, אבל צריך לקחת את הדברים החיוביים מזה. עכשיו נעצר הרצף של 28 משחקים ללא הפסד. אנחנו חייבים להפסיד כדי להעריך דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully